Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Customer satisfaction and retailer image as drivers of customer loyalty: evidences from polish supermarkets
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Бєсок, Г.; Biesok, Grzegorz; Університет Бельско-Бяла; University of Bielsko-Biala
    Наведено результати досліджень лояльності клієнтів на ринку роздрібної торгівлі. Вивчається ступінь впливу задоволеності споживачів та іміджу підприємств роздрібної торгівлі на лояльність клієнтів. Використано первинні дані опитування, багатоелементні шкали та моделювання структурних рівнянь (SEM). Концептуальна модель, що використовується у дослідженні, поєднує 3 приховані змінні: імідж продавця, задоволеність клієнтів та лояльність клієнтів. Прихованим змінним відповідає набір проявлених змінних, що були отримані під час опитування. Опитували клієнтів супермаркетів на півдні Польщі. Анкети були поширені за допомогою методу снігової кулі. Загалом у вибірку входили 328 респонденти. Моделювання структурного рівняння підтвердило всі взаємозв’язки в моделі із високим рівнем значущості (p <= 0,001). Отже, модель є прийнятною. Дослідження показало, що імідж підприємств роздрібної торгівлі та задоволеність споживачів значно впливають на лояльність клієнтів. Важливим висновком є те, що задоволеність клієнтів має вдвічі більший вплив на лояльність, ніж імідж продавця. Отже, роздрібні торгівці повинні зосередити увагу на підвищенні задоволеності клієнтів, оскільки це головний чинник їх лояльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження особливостей і тенденцій розвитку вітчизняного ринку склопрозорих конструкцій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Наконечна, Т. В.; Петецький, І.; Сопільник, Р. Л.; Саталкін, С. С.
    Досліджено особливості та тенденції розвитку ринку склопрозорих конструкцій. Проаналізовано основних виробників ринку, охарактеризовано структуру українського ринку за марками використовуваного ПВХ-профілю. Розглянуто показники динаміки ринку металопластикових віконних систем в Україні. Оцінено портфель продажу виробника продукції на ринку склопрозорих конструкцій. Виявлено основні проблеми, які заважають розвитку відповідного ринку. Наведено основні чинники, які в майбутньому дозволять розвиватися ринку склопрозорих конструкцій. The features and market trends glass-transparent structures. Analysis of the main producers of market structure characterized Ukrainian market windows trademarks used PVC profile. Considered indicators of market dynamics PVC window systems in Ukraine. Done assessment portfolio selling manufacturer of products on the market glass-transparent structures revealed the main problems that hinder the development of the market. The basic factors that will evolve in the future market glasstransparent structures.