Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив умов реакції на селективність процесу епоксидування окт-1-ену трет-бутилгідропероксидом у присутності MoB
    (Видавництво Львівської політехніки, 2023-02-28) Жукровська, М. О.; Комаренська, З. М.; Zhukrovska, M. O.; Komarenska, Z. M.; Львівська медична академія імені Андрея Крупинського; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Medical Academy; Lviv Polytechnik National University
    Досліджено закономірності впливу умов реакції на селективність взаємодії окт-1-ену з трет-бутил гідропероксидом у присутності МоВ. Показано, що селективність утворення 1,2-епоксиоктану може змінюватися, залежно від умов реакції. За участю активованої форми каталізатора селективність суттєво зростає, проте не досягає 100 %. Встановлено оптимальні умови реакції, за яких селективність уворення 1,2-епоксиоктану перевищує 90 %.
  • Thumbnail Image
    Item
    Пошукове просування комерційних інтернет-ресурсів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Басюк, Т. М.; Василюк, А. С.; Basyuk, Taras; Vasyluk, Andrii; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто основні способи просування комерційних інтернет-ресурсів та наведено особливості їх реалізації в процесі популяризації. Проаналізовано поняття “конверсія інтернет-ресурсу”, розроблено алгоритм оцінювання її рівня та визначено внутрішні та зовнішні чинники, що сприяють пошуковому просуванню у комерційному сегменті. Наведено особливості оцінювання репутації інтернет-ресурсів та розроблено схему й подано рекомендації щодо її застосування під час популяризації. Проаналізовано найвідоміші ресурси для оцінювання репутації (Falcon Social, Wobot, Youscan, Safe Online Reputation, Socialbakers), застосування яких сприятиме збільшенню кількості цільових відвідувачів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Конверсія хлоридних солей з натрію сульфатом під час випаровування хлоридно-сульфатних розчинів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Блажівський, К. І.; Максимович, І. Є.; Кочкодан, Х. Я.; Blazhivskyi, K. I.; Maksymovych, I. E.; Kochkodan, Ch. Y.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено вплив кількості Na2SO4 і ступеня випаровування на вихід і склад сольових сумішей, одержаних внаслідок конверсії Na2SO4 з хлоридними солями під час випаровування і подальшого охолодження розчинів хвостосховища. З’ясовано, що доданий Na2SO4 частково конвертує з утворенням NaCl, який кристалізується під час випаровування і охолодження випаруваного розчину, частково випадає у вигляді сульфатів натрію та магнію, а решта залишається у кінцевому розчині, витісняючи з нього калію та магнію сульфати.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування та оцінювання “лійки конверсії” веб-сайта та блогу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Беспалюк, Х. М.; Глянцева, О. І.
    Детально розглянуто окремі питання, пов’язані з формуванням “лійки продаж” в Інтернеті, виділено поняття “лійка конверсії”, яке доцільно вживати за умови, коли коефіцієнт конверсії визнається на кожному етапі, виділеному у “лійці продаж” та його особливості. Виокремлено основні етапи “лійки продажу”, наведено основні рекомендації, які можна використовувати організаціям на практиці з метою збільшення конверсії на кожній сходинці “лійки продаж”, представлено основні функціональні можливості ресурсу SimilarWeb у сфері надання відкритих статистичних даних з функціонування окремих веб-сайтів (ранг трафіку, середній час перебування на сайті, показник відмов, розподіл трафіку по країнах, джерела трафіку, основні ключові слова та конкуренти), на основі яких робляться попередні висновки про ефективність конкретного ресурсу та його основних конкурентів. The article shows that the particular importance of increased competition gets use of all marketing tools, including electronic. The attention is paid to features of estimating the effectiveness of email marketing which are depending on the industry and the specifics of this stage is modified only depending on the ultimate goal and the type of resource as opposed to implementation and maintenance. Certain issues related to the formation of “swearing sale” online are considered in details. Based on a thorough analysis of the literature the concept of “conversion funnel” is identified. That term that is appropriate to use when the conversion rate at every stage, dedicated to the “funnel sale” and its features is recognized. The main stages of the “sales funnel” which is typical for email marketing are determined. The “sales funnel” are improved to the “hourglass sale” due to the addition of the stages in the customer loyalty formation. The basic recommendations that organizations can use in practice in order to increase conversions on each rung of the “sales funnel” are listed. Using the proposed measures, as practice shows, are essential for companies, for whom the Internet is the only one way to promote their products, and for which it is an additional platform for sales and promotion as well. The basic functionality of the SimilarWeb are introduced. It is the public statistics resource in the operation of specific websites (rank traffic, average time on site, bounce rate, traffic distribution by country, traffic sources, main keywords and competitors) on which are made preliminary conclusions about the effectiveness of a particular resource and its major competitors. The applied aspects of evaluation of the “conversion funnel” are considered as an examples on the current website http://www.shoester.com.ua/ and blog http://kosholka.blogspot.com/: characteristic stages are selected; conversion are calculated (rate of the operations closure) for each phase; specific recommendations for discovered webservices are proposed which are aim to increase conversion stages. In this case stages are “bottlenecks” and its expansion will contribute to the increasing sales of the online store in the first case, and in the second – increasing the number of followers and blog views. General conclusions about the need for evaluation of the “conversion funnel” are made which could be appropriate for any Internet resource in order to improve its efficiency and achieve goals.
  • Thumbnail Image
    Item
    Modelling of hydrocarbons catalytic conversion process
    (Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2015) Ved`, Valeriy; Tovazhnyanskiy, Leonid; Krasnokutskiy, Yevgeniy; Koshchiy, Vadim
    A new experimental-computational method for designing the catalytic converters for gases purification contaminated with hydrocarbons based on researched mechanism of heterogeneous catalytic process which stages are described by mathematical models is developed. Створено новий експериментально-розрахунковий метод розрахунку каталітичних перетворювачів для очищення забруднених вуглеводнями газів на основі розкритого уявлення про механізм перебігу гетерогенно-каталітичного процесу, стадії якого описані математичними моделями.
  • Thumbnail Image
    Item
    Kinetics of langbeinite conversion into schenite in the presence of mirabilite, sylvine and water
    (Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2014) Artus, Maria; Kostiv, Ivan
    The conversion of langbeinite into schenite has been investigated under isothermal conditions within 273–333 K in the presence of mirabilite, sylvine and water The reaction rate has been determined at various temperatures and “apparent” activation energy has been examined within 293–303 K. The reaction order by langbeinite has been determined as well. Досліджено конверсію лангбейніту в присутності мірабіліту, сильвіну та води в ізотермічних умовах за температури 273–333 К в шеніт. Визначено швидкість процесу за різної температури, «уявну» енергію активації за температури 293–303 К, а також порядок реакції за лангбейнітом.