Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання самоорганізації інтеграційних процесів в управлінні підприємствами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Кузьмін, О. Є.; Цікало, Є. І.; Дорошкевич, К. О.; Колінко, Н. О.; Kuzmin, O. Ye.; Tsikalo, Ye. I.; Doroshkevych, K. O.; Kolinko, N. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський національний університет ім. Івана Франка; Lviv Polytechnic National University; Ivan Franko National University of Lviv
    У статті розглянуто підходи до аналізування інтеграційних процесів на підприємствах та відповідні їм способи реалізації, що забезпечують системну інтеграцію суб’єктів господарювання і підвищення рівня прийнятих управлінських рішень у сфері інтеграції, доведено необхідність досліджень здатності підприємств самостійно організовувати інтеграційні процеси у підсистемах управління. Для оцінювання рівня самоорганізації інтеграційних процесів в управлінні підприємствами у статті рекомендовано перелік індикаторів, сформовано послідовність їх розрахунку. Для цього використано коефіцієнт варіації, що вказує на стан однорідності інтеграційних систем підприємства та рівень їх самоорганізації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальна відповідальність бізнесу: поняття, типологія та чинники формування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Кузьмін, О. Є.; Станасюк, Н. С.; Уголькова, О. З.; Kuzmin, O. Ye.; Stanasyuk, N. S.; Ugolkova, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано підходи до визначення поняття “соціальна відповідальність”. Досліджено види соціальної відповідальності та її прояви. Зроблено висновок, що ініціативи корпоративної соціальної відповідальності ґрунтуються на чотирьох різних категоріях. Запропоновано розділити усі чинники, що впливають на формування та розвиток соціальної відповідальності компанії, на дві групи: чинники дії та чинники забезпечення. Охарактеризовано один із можливих варіантів процесу фінансово-економічного забезпечення соціальної відповідальності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Передумови формування та реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Попадинець, Н. М.; Papadynets, N. M.; Державна установа “Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України”; Institute of Regional Research named after M. I. Dolishniy of the NAS of Ukraine
    Досліджено теоретико-методологічні засади формування і реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі. Виділено елементи інноваційної стратегії розвитку підприємств сфери торгівлі. Визначено складові механізму реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі. Запропоновано механізм формування стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі. Доведено, що за вибору інноваційної стратегії розвитку підприємств сфери торгівлі необхідно орієнтуватися не тільки на досягнення потенційно можливих абсолютних показників, але й на власну технологічну базу
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення цінності для клієнта
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Стець, О. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано основні цінності, які підприємство може запропонувати для клієнта: новизну, виробництво, виготовлення під замовлення, “робити свою роботу”, дизайн, бренд (статус), ціну, зменшення витрат, зниження ризиків, доступність, зручність (засто- сування), креативність, індивідуальність. Детально розкрито їхню суть. Досліджено ієрархію цінності молокопродукції для споживача. Виявлено, що цінність для клієнта є суб’єктивним, оцінним показником, залежить від порівняльної важливості потреби, для задоволенню якої слугує продукт, від ступеня задоволення духовної потреби продуктом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Трендові аспекти управління витратами та контролінгу на підприємствах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Довгунь, О. С.
    Обґрунтовано важливість систематизування витрат у діяльності підприємствами, враховуючи зростання конкурентної боротьби. Досліджено потреби у впровадженні підприємствами сучасних підходів до управління витратами та результатами діяльності. Визначено, що оскільки операції, які творять процеси в організаціях, реалізують різні підрозділи, обліку відповідальності не вистачає для творення вартості для клієнта, а управління процесами стає все більш актуальним. Зроблено висновки щодо можливостей розвитку підприємств з підвищенням ролі контролінгу, цільовим встановленням показників для працівників та центрів відповідальності. Substantiated the importance of systematization costs at the enterprise, despite the competition. Researched companies need to introduce modern approaches in management of costs and activity in general. Determined that process management is becoming more important because the operations that create processes in organizations are mplemented by different departments, in accordance the accounting of responsibility doesn’t create the value for the customer. Summarized the opportunities for businesses development by enhancing the role of controlling, the determination of KPI for employees and responsibility centers.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Бочко, О. Ю.
    Обґрунтовано процес визначення ефективності маркетингової діяльності, виявлено основні чинники, які впливають на її рівень. Запропоновано визначати ефективність маркетингу на основі бальних оцінок. Доведено, що маркетингова діяльність характеризується не тільки співвідношенням витрачених та отриманих фінансових результатів,а й інших чинників маркетингового внутрішнього та зовнішнього середовищ, які можуть впливати на результат (наприклад, обсяги реалізації, прибуток, рентабельність тощо). В процесі дослідження запропоновано етапність здійснення та алгоритм оцінювання ефективної маркетингової діяльності. The article determines processes of the effectiveness of marketing activities, identifies the main factors that influence their levels. It is proposed to measure the effectiveness of marketing through scores. It is proved that marketing activity is characterized not only by the ratio of the obtained financial results but also the other factors of internal and external marketing environment that may have an impact on the end result (for example, sales volume, revenue, profitability, etc.). The study suggestes the phasing aplgorithm implementation of evaluation of the effective marketing.
  • Thumbnail Image
    Item
    Theoretical and applied principles of anticipatory management of enterprises on the basis of weak signals
    (Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2014) Kuzmin, O. Ye.; Melnyk, O. G.; Adamiv, M. Ye.
    In the article the actuality of anticipatory management of enterprises on the basis of weak signals in modern highly dynamic, uncertain and unpredictable operating conditions is grounded. The concept of anticipatory management of enterprises on the basis of weak signals by the process-structured approach is formulated. The methodology of evaluation of anticipatory management effectiveness implementation at the enterprises is characterized and the most popular results of anticipatory management fulfillment at investigated enterprises are shown.
  • Thumbnail Image
    Item
    Синергетичний підхід в управлінні розвитком власно-владних відносин в підприємствах АПК
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Судомир, С. М.
    Розкривається системний підхід до формування комплексу факторів як передумов забезпечення синергетичного ефекту під час діяльності підприємств. Розроблені методики визначення синергетичного ефекту, які характеризують рівні розвитку базових елементів забезпечення діяльності підприємств. The author outlines a systemic approach towards the formation of the factor complex that stipulates expressions of the synergy effect in the course of entrepreneurial activities. The methods descriptive of the synergy effect are developed, with a view to characterizing the development levels of basic elements of the exercise of enterprises' activities.
  • Thumbnail Image
    Item
    The role of innovative creative collectives in anticipatory management of enterprises
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2013) Shpak, N.; Goryachka, O.; Adamiv, M.
    In the article the actuality of anticipatory management as an objectively necessary element of the enterprise’s management process in today’s rapidly changing and uncertain business environment is grounded. The role and functional assignment of innovative creative collectives in the implementation, forming and using the anticipatory management mechanisms at the enterprises are developed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування маркетингової інтернет-реклами у виробничо-комерційній діяльності підприємств України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Буряк, П. Ю.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.
    Розглянуто сучасні способи розміщення реклами у мережі Інтернет у виробничо-комерційній діяльності підприємств України. Проведено порівняльну характеристику способів здійснення рекламної кампанії в Інтернеті, їхніх переваг та недоліків, проаналізовано обсяги витрат на Інтернет-рекламу в Україні. Запропоновано найефективніші засоби Інтернет-реклами для ефективного просування підприємств України у сфері виробничо-комерційної діяльності на перспективу. The modern methods of placing of advertising are considered in a network the Internet in produce commercial activity of enterprises of Ukraine. Comparative description of methods of realization of publicity campaign is conducted in the, their advantages and failings, the volumes of charges Internet-advertising, are analysed on in Ukraine. The most effective facilities Internet advertising of are offered for effective advancement of enterprises of Ukraine in the field of produce commercial activity on a prospect.