Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Маніпуляція ринковою інформацією як елемент стратегії домінування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Герасименко, А. Г.
    На прикладі теоретико-ігрової моделі входження в ринок досліджено ефективність застосування фірмами бар’єра хижацького ціноутворення в умовах асиметрії ринкової інформації. Доведено, що саме практика маніпуляції ринковою інформацією щодо реального рівня фінансової та іншої міцності домінуючої фірми робить бар'єр ефективним, даючи можливість останній не тільки утримати свою ринкову владу, обмеживши входження в ринок нових конкурентів, але й ефективно експлуатувати її. Using the game-theoretic model of entering a market this paper investigates the effectiveness of the use of predatory pricing barrier in conditions of market information asymmetry. The author argues that the practice of manipulation of market information about real financial and other capacities of a dominant firm makes the barrier efficient. It lets the dominant firm not only save its market power by restricting entering the market of new competitors, but also effectively exploits the power.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми ефективності функціонування природної монополії у сфері постачання електроенергії
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Грицак, Н. І.; Скорик, Г. І.
    Розглянуто проблеми регулювання природних монополій на основі проведеного аналізу та оцінювання стану функціонування ринку електроенергетики – природної монополії у сфері постачання електроенергії; визначено проблеми ринку електроенергії, головні з яких – визначення економічно обґрунтованого тарифу, витрат виробництва, збільшення обсягів інвестицій, розподіл регулюючих функцій та повноважень органів влади. The paper considers the problem of regulating natural monopolies based on the analysis and evaluation of the functioning of the electricity market - a natural monopoly in the supply of electricity, the electricity market is defined problems, chief among them - definition economically justified tariff, production costs, increase investment, allocation of regulatory functions and powers of government.
  • Thumbnail Image
    Item
    Actual problems of economics and capitalization value-oriented management: new challenges of marketing
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Mnykh, O. B.
    The article given quantitative and qualitative characteristics of the processes of capitalization of economy of Ukraine in the deepening systemic crisis and globalization of the investment market. It is proved about strengthening the necessity of greater influence of marketing on the process of forming costs and finding new sources of value creation in emerging European markets. Attention is focused on ensuring long-term competitive advantages through innovative marketing solutions for commodity and stock markets. Подано кількісну і якісну характеристику розвитку процесів капіталізації економіки України в умовах поглиблення системної кризи і глобалізації інвестиційного ринку. Доведено необхідність посилення впливу маркетингу на процеси формування вартості і пошук нових джерел створення вартості на нових європейських ринках. Зосереджено увагу на забезпеченні тривалих конкурентних переваг на основі інноваційних маркетингових рішень на товарних і фондових ринках.