Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування риторико-комунікативної компетентності судового оратора
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Сковронський, Дмитро; Skovronskyy, Dmytro; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Динамічні зміни сьогодення знаходять свій прояв в перерозподілі ролей суб’єкта і об’єкта комунікації в контексті зростання їхніх професійних знань. Тому в умовах сучасної інформаційної культури освітня парадигма трансформації інформації також істотно видозмінюється. Зовнішнє вираження професійної культури юриста проявляється в його риторико-комунікативній культурі. У ній також відображається весь соціокультурний досвід, який поєднує в собі складові спеціалізованого і буденного.
  • Thumbnail Image
    Item
    Детермінанти професійної ідентичності суб’єктів охорони державного кордону
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-26) Матвійчук, І. Л.; Matviychuk, I. L.; Матвийчук, И. Л.; Державна прикордонна служба України; State Border Service of Ukraine
    У статті визначено детермінанти професійної ідентичності суб’єктів охорони державного кордону. Професійна ідентичність суб’єктів охорони державного кордону передбачає такі складові: динамічну систему професійних цінностей та набуту професійну компетентність. У процесі дослідження виокремлено чотири стадії формування професійної ідентичності: невизначена професійна ідентичність, нав’язана професійна ідентичність, мораторій (криза вибору), сформована професійна ідентичність. Визначено, що формування професійної ідентичності суб’єктів охорони державного кордону обумовлюється внутрішнім, професійним й зовнішнім, соціокультурним контекстом та впливом низки об’єктивних і суб’єктивних чинників. Інтенсивність та характер формування професійної ідентичності суб’єктів охорони державного кордону визначається, передусім, особливостями професійної діяльності та соціальним середовищем. Доведено, що професійна ідентичність суб’єктів охорони державного кордону зумовлена результатом консеквентного погодження динамічної системи професійних цінностей та розуміння соціальних запитів щодо вирішення завдань у конкретній професійної ситуації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Personality aspect of professional activities of a higher school teacher
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2017-02-20) Kozlovskyi, Yurii; Kravets, Svitlana; Lviv Polytechnic National University
    The article clarifies the fact that the issue of studying the personality development of higher school teachers in the context of their professional activity is relevant. Readiness for professional activity is considered as a system characterized by appropriate coefficients, the complex consideration of which allows obtaining reliable information about the real level of teachers’ professional work. It is expedient to present the features of the professional teaching staff of higher educational institutions in three categories: a practising teacher, a teacher-researcher and a scientist in the field of specialization of an educational institution. The higher school teachers’ scientific and pedagogical activities in the context of modern morality are an important component of their professional competence, substantially affecting the results of their teaching and research activities. It is considered as the realization of the idea of humanization of science and education.
  • Thumbnail Image
    Item
    Суб’єкти експертизи заявок на об’єкти промислової власності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Несімко, О.
    Поняття “експертиза” сприймається як визначення відповідності якісних і кількісних характеристик об’єкта встановленим нормам, бажаному рівню. Об’єкт, що піддається експертизі, перевіряють на відповідність його встановленим чи бажаним параметрам. Отже, експертиза – це передусім перевірка, дослідження й вирішення за участю досвідчених людей питання, що вимагає спеціальних знань. У сучасних умовах необхідність проведення експертизи постає у різних напрямах і ланках людської діяльності. Ці фактори зумовлюють різноманітність експертиз, що здійснюються у будь-якій галузі суспільної діяльності. Понятие “экспертиза” воспринимается как определение соответствия качественных и количественных характеристик объекта установленным нормам, желаемому уровню. Объект подвергается экспертизе, проверяют на соответствие его установленным или желательным параметрам. Итак, экспертиза – это прежде всего проверка, исследование и решение с участием опытных людей, вопрос, требующий специальных знаний. В современных условиях необходимость проведения экспертизы возникает у разных направлениях и звеньях человеческой деятельности. Эти факторы обуславливают разнообразие экспертиз, осуществляемых в любой общественной деятельности. The term “expert” is perceived as determine whether the qualitative and quantitative characteristics of the object set standards desired level. The object undergoing examination, checking for compliance with its established or preferences. Thus, the examination – a first test, research and solving involving experienced people issues that require special znan.U current conditions there is need for expertise in different areas and levels of human activity. These factors lead to a variety of examinations carried out in any area of social activity.
  • Thumbnail Image
    Item
    Правопорушення в сфері економіки – конфлікт економічних інтересів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Несімко, О. Д.
    Необхідно пам’ятати, що більшість економічних злочинів відбувається у “тіні” економічної діяльності, яка в силу певних об’єктивних та суб’єктивних причин важко піддається контролю з боку силових структур. Розглянуто економічну злочинність як сукупність корисливих злочинів, що здійснюються у сфері економіки певними особами під час їхньої професійної діяльності, у зв’язку з цією діяльністю і такими, що посягають на власність або інші інтереси споживачів, партнерів, конкурентів і держави, а також на порядок управління економікою в різних галузях господарства. Необходимо помнить, что подавляющее большинство экономических преступлений совершается в “тени” экономической деятельности, в силу определенных объективных и субъективных причин трудно поддается контролю со стороны силовых структур. В статье рассматривается экономическая преступность как совокупность корыстных преступлений, совершаемых в сфере экономики определенными лицами в процессе их профессиональной деятельности, в связи с этой деятельностью и такими, которые посягают на собственность или другие интересы потребителей, партнеров, конкурентов и государства, а также на порядок управления экономикой в различных отраслях хозяйства. It must be remembered that the vast majority of economic crimes is a “shadow” economic activities due to certain objective and subjective reasons difficult to control on the part of law enforcement agencies. The article deals with economic crime as a collection of selfish crimes committed in the economic sphere certain persons in the course of their professional activities in connection with this activity and those that infringe on the property or other interests of consumers, partners, competitors and state and the order of economic management in various industries.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розроблення навчального курсу з інформаційно-комп’ютерним забезпеченням для фахової підготовки соціальних працівників
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Вінтюк, Юрій; Vintyuk, Yuriy; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Викладено результати дослідження, спрямованого на розроблення навчального курсу, призначеного для надання необхідних знань про застосування інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ) у фаховій діяльності майбутніх соціальних працівників
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальні цінності та орієнтації у професійній діяльності молодих спеціалістів, випускників вищих навчальних закладів України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Остапенко, О. І.; Ряшко, В. І.
    Розглянуто сутність професійної діяльності молодих спеціалістів, випусників вищих навчальних закладів України, які в сучасних соціально-економічних, політико-правових умовах виконують важливі функції в розвитку, функціонуванні та розбудові держави, а їхня професійна діяльність – значна соціальна цінність. У професійній діяльності сучасного спеціаліста важливу роль відіграють ціннісні орієнтації, які є рушійною силою поведінки, а в кінцевому результаті виконання не тільки своїх професійних, але і моральних, національно-патріотичних і громадських обов'язків. Рассмотрено сущность профессиональной деятельности молодых специалистов, выпускников высших учебных заведений Украины, которые в современных социально-экономических, политико-правовых условиях выполняют важные функции в развитии, функционировании и строительстве государства, а их профессиональная деятельность – важная социальная ценность. В профессиональной деятельности современного специалиста значительную роль играют ценностные ориентации, которые являются движущей силой поведения, а в конечном результате выполнения не только своих профессиональных, но и моральных, патриотических и гражданских обязанностей. The article covers the notion of professional activity of young specialists, graduates from universities of Ukraine, that under modern socially-economical and politically-legal conditions carry out essential functions in all the social branches of society, the development, functioning of the state, and their professional activity stands as a major social value. A key role in a contemporary professional activity of young specialist play value orientations that are an impetus of a conduct and furthermore, of an execution not solely of their own professional, but moral, nationally patriotic and civil obligations.
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагогічні умови формування готовності майбутніх кухарів до професійної діяльності в умовах курортно-оздоровчого комплексу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Козловська, Леся
    В статье обоснованы педагогические условия формирования готовности будущих поваров к профессиональной деятельности в условиях курортно-оздоровительного комплекса в контексте компетентностного, деятельностного, личностного, дифференцированного и народоведческого подходов. Отражены особенности оздоровительного питания и профессиональные требования к специалистам кулинарного профиля для их реализации. The article grounds the pedagogical terms of readiness formation of future cooks to professional activity in the conditions of health-resort complex in the context of competence, activity, personal, differentiated, and ethnological approaches. The author highlights the features of health food and professional requirements to the specialists of culinary profile in relation to their realization.