Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Specialty of materials of the online media “Ukrinform”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2023-02-28) Казімова, Юліана; Kazimova, Juliana; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено особливості висвітлення матеріалів в інтернет-ЗМІ “УКРІНФОРМ”. Це питання актуальне, оскільки журналістам необхідно знати, як готують свої матеріали сучасні ЗМІ, які теми вони обирають для висвітлення. Зазначимо, що інтернет-ЗМІ “УКРІНФОРМ” має такі рубрики: “Війна”, “Політика”, “Економіка”, “Україна разом”, “Світ”, “Суспільство”, “Культура”, “Регіони”, “Київ”, “Крим”, “Спорт”, “Діаспора”, “Технології”. Усі матеріали журналісти подають на високому професійному рівні, обирають актуальні теми для висвітлення. Яскравим прикладом великого різноманіття рубрик є інтернет-видання “УКРІНФОРМ”. Кожен заголовок цікаво висвітлює інформацію. Хорошим прикладом журналістських матеріалів є стаття під назвою “Депортація українських дітей до Росії набула ознак геноциду”, в якій журналісти розповідали про те, що ворог мріє перетворити українських дітей на яничарів: для цього вони провадять агресію і фільтрацію, “сортування на здорових і хворих” та вивозять українських дітей до Росії. Журналісти зазначають, що за майже дев’ять років російсько-української війни під виглядом “добровільної евакуації” та “турботи про підростаюче покоління” ворог намагається вивезти з тимчасово підконтрольних територій якомога більше неповнолітніх громадян України. Цих дітей асимілюють, навчають у школах “люби росію-матінку”, усиновлюють... За даними державного порталу “Діти війни”, за період повномасштабної війни станом на 5 лютого було депортовано 16 222 неповнолітніх. Ще одним гарним прикладом роботи журналістів “УКРІНФОРМу” є стаття під назвою – “Я боялася, що якщо я помру на “Азовсталі”, то мій син не матиме про мене спогадів”, у якій журналісти пишуть: “Їй 30 років, її позивний “Гільда” – на честь валькірії, яка мала дар воскресіння. До початку бойових дій на Донбасі працювала юрисконсультом Департаменту культури, національностей та релігії Запорізької облдержадміністрації. У 2014–2015 роках була добровольцем, а потім пішла служити в окремий загін спеціального призначення “Азов”. Тож журналісти-видання висвітлюють інформацію сповна, підбирають гарні фото та викладають матеріали лаконічно та професійно. Особливо якісно та на високому професійному рівні журналісти подають інформацію про війну в Україні. Актуальність дослідження. Нині актуальним питанням для журналістів є тема та особливості подачі матеріалів. Метою дослідження є аналіз специфіки сучасних матеріалів на прикладі “УКРІНФОРМу”. Новизна роботи полягає в тому, що досліджено останні матеріали інтернет-ЗМІ “УКРІНФОРМ”. Предмет дослідження – матеріали в інтернет-ЗМІ “УКРІНФОРМ”. Об’єкт дослідження – висвітлення інформації в інтернет-ЗМІ. Для дослідження використовували такі методи: синтез, аналіз, моніторинг. Отож, із вищенаведеного можна зробити висновок, що журналісти цього видання чітко висвітлюють дані, до інформації підбирають гарні фотографії та викладають матеріали лаконічно і професійно. Особливо якісно та на високому професійному рівні журналісти подають інформацію про війну в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Rubrics and features of information presentation in the internet media «Ukrainskyi tyzhden’»
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-21) Казімова, Юліана; Kazimova, Yuliana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті досліджено особливості висвітлення журналістських матеріалів у Інтернет-ЗМІ «Український тиждень» та специфіку рубрик видання. Це питання актуальне сьогодні, оскільки деякі журналісти люблять повторювати назви рубрик, полюбляють брати ці назви з інших видань. Але так чинити неправильно. Кожне видання повинно бути унікальним. Необхідно зазначити, що Інтернет-видання “Український тиждень” відповідально підійшло до питання підбору рубрик. У цьому Інтернет-виданні лише п’ять рубрик, серед них такі: “Статті”, “Колонки”, “Фоторепортаж”, “Журнал”, “Прес-релізи”, проте одна із рубрик – “Статті” містить багато підрубрик. Отже, серед підрубрик рубрики “Статті” є такі: “Усі статті”, “Політика”, “Економіка”, “Світ”, “Суспільство”, “Культура”, “Історія”, “Наука”, “Пандемія”, “Вибори‒2020”. Під підрубрикою “Усі статті” журналісти подають найбільш загальну інформацію, яка є важливою впродовж певного дня. Щодо підрубрик “Політика” та “Економіка”, то під ними подана лише відібрана, актуальна інформація. Підрубрика “Світ” є не дуже великою, проте завдяки їй можна дізнатися найважливіші події, які відбуваються у світі. Найактуальнішою підрубрикою є “Пандемія”. Саме під цієї підрубрикою журналісти подають інформацію про кількість хворих на коронавірус, способи лікування цієї хвороби, а також постійно попереджають людей про те, що краще берегти здоров’я завчасно, аби уникнути зараження. Матеріали у цьому Інтернет-виданні завжди подані професійно та оперативно. Їх цікаво читати, чому також сприяє й інтерфейс цього Інтернет-ЗМІ. Варто зазначити, що специфіка роботи журналістів вищезазначеного Інтернет-видання дає зрозуміти, що вони намагаються не висвітлювати однотипні новини, бути цікавими, писати матеріали лише на актуальні теми. У більшості випадків, інформація у різних ЗМІ однакова, адже від актуальних щоденних подій не втечеш. Проте навіть та сама інформація, яку подають усі ЗМІ, у Інтернет-виданні «Український тиждень» завжди подана оригінально та цікаво, аби читачі могли легко її зрозуміти та правильно сприйняти.