Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження міцності і деформативності попередньо напруженої збірно-монолітної балки прогонової будови довжиною 18 м при різних режимах завантаження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Сало, В. Ю.; Сало, О. Ю.; Salo, V. Y.; Salo, O. Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Висвітлено проблеми мостів щодо теоретичних і проектних аспектів і питань їх зведення. Основною метою експериментального дослідження є виявлення особливостей поведінки збірно-монолітної конструкції за статичної дії зовнішнього навантаження. Викладено програму статичних випробувань, наведено схеми установки випробувальних навантажень та приладів для виміряння переміщень та відносних деформацій. Описано натурні випробування дослідної збірно-монолітної попередньо напруженої залізобетонної балки для будівництва мосту. Одержано значення тріщиностійкості, деформативності і міцності балки, описано етапи роботи і форми руйнування досліджуваної балки. Порівняно експериментальні та теоретичні величини. Виділено характерні стадії напружено-деформованого стану. Проаналізовано стан та практику зведення збірно-монолітних залізобетонних конструкцій з використанням високопродуктивної сучасної технології. Проаналізовано отримані результати експериментальних досліджень. Дослідження натурних мостів з доведенням конструкцій до руйнування, що дає змогу уникнути впливу масштабного фактора, є особливо цінним.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження деформативності і міцності попередньо напруженої збірно-монолітної балки прогонової будови прольотом 12 м
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Сало, В. Ю.; Сало, О. Ю.; Salo, V.; Salo, O.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів, автомобільно-дорожній коледж; Lviv Politechnic National University, Departament of Roads and Bridges, Motor road colledge
    Висвітлені проблеми мостів щодо теоретичних і проектних аспектів і питань їхнього зведення. Описано натурні випробування дослідної збірно-монолітної попередньо напруженої залізобетонної балки для будівництва мосту. Одержані значення тріщиностійкості, деформативності і міцності балки, описані етапи роботи і форми руйнування досліджуваної балки. Проведено порівняння експериментальних та теоретичних величин. Виділено характерні стадії напружено-деформованого стану. В статті проаналізовано стан та практику зведення збірно-монолітних залізобетонних конструкцій з використанням високопродуктивної сучасної технології. Виконано аналіз отриманих результатів експериментальних досліджень. Дослідження натурних мостів з доведенням конструкцій до руйнування, що дозволяє уникнути впливу масштабного фактора є особливо цінним.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження роботи збірно-монолітних плитно-ребристих конструкцій нерозрізних прогонових будов мостів з тріщинами і до руйнування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Сало, В. Ю.; Сало, О. Ю.
    Наведено результати експериментальних досліджень, отриманих під час випробувань дослідних нерозрізних збірно-монолітних залізобетонних попередньо напружених мостів. Вперше в лабораторних умовах проведено експериментальні дослідження збірно-моноліт- них нерозрізних прогонових будов для перевірки прийнятих методів розрахунку з безпосереднім визначенням зусиль в елементах під час дії статичного навантаження. Випробування показали достатню жорсткість і міцність збірно-монолітних прогонових будов, які працювали в пружній стадії майже до розрахункового навантаження. Встанов- лено, що в результаті тріщиноутворення і пластичних деформацій проходить незначний просторовий перерозподіл зусиль між елементами прогонових будов. Перерозподіл зале- жить від зміни відношення жорсткостей окремих елементів системи. На підставі отриманих результатів запропоновано методику розрахунку міцності. Проведено порівняння експериментальних та теоретичних величин. Показано переваги і сферу використання розрахункового методу. Виділено характерні стадії напружено-деформованого стану. Виконано аналіз отриманих результатів експериментальних досліджень. The active provides the results of experimental reseach abtain in investigation of the testing multi – span prestresset reinforced concrete bridges. For the first time in the laboratory conditions were held experimental researches of prefabricated monolithic precast spans to check accepted methods of calculating the direct determination of efforts elements during the action of static load. Tests showed sufficient stiffness and strength of prefabricated monolithic spans working in an elastic phase, almost in the estimated load. It was found that as a result of cracking and plastic deformation there is negligible spatial redistribution of forces between of spans elements. On the basis of the got results the metnod of calculation of the strength. Comparison of experimental and theoretical sizes. Adrantages and area of the use of calculation metnod are snown. The chavacteristic stages of the tensely deformed state ave selected. The analysis of the got results of experimental reseaches is executed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення зусиль у збірно-монолітних нерозрізних прогонових будовах автодорожніх мостів з регулюванням зусиль
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Сало, В. Ю.
    Розглянуто особливості розрахунку збірно-монолітних нерозрізних прогонових будов з регулюванням зусиль. The features of calculation of multi – span longitudinal reinforeed concveate bridges with prestessed joints.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка техніко-економічної ефективності збірно-монолітних нерозрізних прогонових будов автодорожніх мостів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2011) Сало, В. Ю.; Думич, І. Ю.
    Наведено техніко-економічні показники збірно-монолітних багатопрогонових нерозрізних мостів з попередньо напруженими стиками. Technical and economic parameters multi-span longitudinal reinforced concrete bridges with pvestessed joints are presented in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ефективні конструкції залізобетонних збірно-монолітних прогонових будов автодорожніх мостів з використанням попередньо напружених балок
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Коваль, П. М.; Фаль, А. Є.; Стоянович, С. В.
    Проаналізовано технічний стан монолітних і збірних прогонових будов мостів. Описано конструкції збірно-монолітних прогонових будов балочних залізобетонних мостів. Наведено опис конструкції залізобетонних балок типу «3Bet-90», «3Bet-120».The functional properties of cast-in-place and precast superstructures have been analyzed. The composite superstructures of beam reinforced concrete bridges have been described. The description of design new types «3Bet-90», «3Bet-120» of precast reinforced concrete beams is brought.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення напружено-деформованого стану нормального перерізу збірно-монолітного ригеля за деформаційним методом
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Семко, О. В.; Бібік, Д. В.; Орліковський, А. А.
    Вдосконалено деформаційний метод розрахунку збірно-монолітних сталезалізобетонних конструкцій. Розроблено універсальний метод числового розрахунку перерізу сталезалізобетонного ригеля, що враховує особливості реальних діаграм матеріалів конструкцій. Використовуючи описаний алгоритм, виконано комплекс числових досліджень перерізів таких ригелів. The article is about the analysis of composite steel-concrete structures. Universal method of analysis of steel-concrete composite beam, in consideration of the physical nonlinearity is stated in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика експериментальних досліджень збірно-монолітних сталезалізобетонних конструкцій з дефектами
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Семко, О. В.; Воскобійник, О. П.; Мирошниченко, Є. О.
    Наведено методику експериментальних досліджень збірно-монолітніх сталезалізобетонних конструкцій з дефектами. This paper is devoted to the experimental researches method of precast-monolithic members of steel-concrete composite structures with damages.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз роботи температурно-нерозрізних збірно-монолітних прогонових будов мостів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Коваль, П. М.; Фаль, А. Є.; Верьовка, А. П.
    Описано натурні випробування існуючих температурно-нерозрізних прогонових будов. Виконано теоретичний аналіз за методом пружних опор та за методом скінчених елементів у ПК "Ліра". Проаналізовано дані, отримані під час випробувань та теоретичних розрахунків, визначено конструктивний коефіцієнт. Natural tests of existing joinless super structures are described.The theoretical analysis is built on a method of elastic support and on a method of final elements in the LIRA SOFTWARE is carried out. The analysed data is received during test and theoretical calculations, the constructive factor is defined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження та оцінка міцності бетону при плоскому напруженому стані збірно-монолітних конструкцій нерозрізниз прогонових будов мостів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Сало, В. Ю.
    Наведено результати експериментальних досліджень, отримані під час випробу- вання дослідних збірно-монолітних багатопрогонових нерозрізних мостів з попередньо напруженими стиками.The active provides, the results of experimental research, abtaind in inverstigation of the testing multi-span longitudinal reinforced concrete bridges with prestressed joints.