Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові інструменти забезпечення якості надання адміністративних послуг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Карий, О. І.; Процак, К. В.; Karyy, O.; Protsak, K.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Статтю присвячено дослідженню якості надання адміністративних послуг та маркетинговим інструментам, які можуть її забезпечити. Досліджено особливості адміністративних послуг та характеристики, які відрізняють їх від інших. Розглянуто вплив інструментів маркетингу, а саме надійність, безпеку, ступінь доступності, матеріальні чинники, репутацію установи, оперативність, турботу про клієнта, ввічливість, компетентність, рівень комунікації на складові якості адміністративних послуг. Обґрунтовано критерії оцінювання якості надання адміністративних послуг. Критерії надання адміністративних послуг запропоновано поділяти на об’єктивні та суб’єктивні. Досліджено проблеми, які виникають при наданні адміністративних послуг центрами надання адміністративних послуг в Україні. Удосконалення сервісу надання адміністративних послуг передусім стосується спрощення та прозорості процедури їх надання, створення конкурентного середовища.
  • Thumbnail Image
    Item
    Marketing in the primary production sector
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Tomczak-Wozniak, E.
    The content of this paper is the analysis of the problems of use of marketing tools in Polish agriculture. Practical application of marketing in agriculture is increasingly important because of the competitiveness, innovation and globalization in the modern world, which determines the importance of the undertaken subject. Здійснено аналіз проблем використання маркетингових інструментів у польському сільському господарстві. Практичне застосування маркетингу у сільському господарстві стає все важливішою складовою діяльності у зв'язку з підвищенням конкуренції, інноваціями та глобалізацією у сучасному світі, що зумовило вибір теми роботи.