Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
3 results
Search Results
Item Особливості рекламування міжнародних марок на вітчизняному ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Діброва, Т. Г.; Боровенська, М. В.Міжнародна реклама як одна зі складових маркетингової політики транснаціональних корпорацій є важливим інструментом просування глобальних марок на зовнішні ринки. Вона безпосередньо впливає на формування структури та динаміки попиту на світових товарних ринках. У статті виявлено особливості рекламування міжнародних марок на українському ринку. Аналіз стратегій міжнародної реклами дозволяє запропонувати рекомендації щодо використання їх для просування глобальних марок на вітчизняному ринку. International advertising as an element of marketing policies of transnational corporations is an important tool for promoting global brands on foreign markets. It has a direct impact on the structure and dynamics of the demand on global commodity markets. This article is devoted to finding out the peculiarities of international brands advertising on Ukrainian market. Analysis of international advertising strategies allows suggesting some recommendations concerning the promotion of international brands on the domestic market.Item International marketing strategies(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Michalski, E.The concept of a international marketing strategy and the impact of environment on strategies are under consideration. The process of involvement of enterprises in international marketing is put forward. The outcomes of the research would show how difficult is to create international marketing strategies. Подано правила вироблення міжнародних маркетингових стратегій. Розглянуто концепцію міжнародної маркетингової стратегії та вплив середовища на стратегії. Представлено процес залучення підприємств до міжнародного маркетингу. Результати дослідження демонструють, наскільки важко створити міжнародну маркетингову стратегію.Item Marketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects)(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Bajdak, А.; Janeczek, U.Development of business operations in international markets cannot happen without marketing communications as prerequisite for acquiring and maintaining successful business relationships. Polish enterprises focus on communication with institutional stakeholders. While relatively narrow in their tool choice, those processes take advantage of new media, adapt well to local conditions and stages in relationships with partners, and produce satisfactory level of effectiveness. Розвиток бізнес-операцій на міжнародних ринках не може відбуватися без маркетингових комунікацій як необхідної умови для встановлення і підтримки успішних бізнес-відносин. Польські підприємства зосереджуються на комунікації з зацікавленими сторонами. За умов порівняно вузького вибору в їх інструментах, ці процеси мають переваги нових медіа, добре пристосованих до локальних умов і стадій у взаємовідносинах з партнерами та досягають задовільного рівня ефективності.