Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз штучних інтелектуальних агентів для систем електронного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Юнчик, Валентина; Кунанець, Наталія Едуардівна; Пасічник, Володимир Володимирович; Федонюк, Анатолій; Yunchyk, Valentyna; Kunanets, Natalia; Pasichnyk, Volodymyr; Fedoniuk, Anatolii; Волинський національний університет імені Лесі Українки; Національний університет “Львівська політехніка”; Lesya Ukrainka Volyn National University; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано ключові терміни та основні поняття агента. Наведено загальну класифікацію агентів, структуровану за представленням моделі зовнішнього середовища, за типом опрацювання інформації та за виконуваними функціями. Аналогічно проаналізовано класифікацію штучних агентів (інтелектуальні, рефлекторні, імпульсивні, трофічні). Наведено необхідні умови реалізації агентом певної поведінки, а також схему функціонування інтелектуального агента. Зазначено рівні знань, що відіграють ключову роль в архітектурі агента. Наведено функціональну схему агента, що навчається і працює порівняно незалежно, демонструючи гнучку поведінку. Показано, що функціональна схема реактивного агента зумовлює залежність від середовища. Детально описано властивості інтелектуального агента та подано структурну схему. Розглянуто різні варіанти архітектур агентів, зокрема архітектури агентів на основі нейромереж. Продемонстровано організацію взаємодії рівнів у багаторівневій архітектурі агента. Значну увагу приділено Will-архітектурі та InteRRaP-архітектурі агентів. Розглянуто багаторівневу архітектуру для автономного агента машини Тьюринга.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження методів прогнозування рівня шуму від рейкових транспортних засобів на прикладі м. Львова
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Гавран, Володимир; Мельник, Михайло; Оринчак, Марія; Orynchak, Mariia; Melnyk, Mykhaylo; Havran, Volodymyr; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Виконано дослідження та розроблено метод локалізації розрахунку рівня шуму від рейкового транспортного засобу в місті Львові. Адаптовано моделі вимірювання шумового навантаження, уніфіковано виміряні величини та запропоновано власне рішення на основі дорожнього покриття, швидкості руху рейкового транспорту та відстані від джерела шуму. Відповідно до методів дослідження, а саме: Schall 03 (німецького), Nordic Train (скандинавські країни) здійснено порівняння за графіком Бленда – Альтмана, що дало змогу адаптувати отримані результати та врахувати дорожнє покриття (асфальтоване), швидкість залізничного транспорту та відстань від джерела шуму. В результаті адаптовано моделі прогнозування вимірювання шумового навантаження. Результати порівнювали з графіком Блeнда – Альтмана, що дало можливість сформувати порівняльну таблицю. Мета дослідження – аналіз методів вимірювання рівня шуму та адаптація їх до наших реалій. Проаналізувавши відомі методи вимірювання шумового навантаження залізничних транспортних засобів, можемо вважати, що для міст України (особливо Львова) жоден із них не є правильним.