Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Бочко, О. Ю.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Національний університет “Львівська політехніка”; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Здійснено порівняльну характеристику соціальних та традиційних медіа. Обґрунтовано рівень використання соціальних мереж в межах яких здійснюється процес “купівля-продаж”. Виявлено, що найбільшу питому вагу соціальних мереж в Україні посідають “Facebook” та “Твіттер”, що становить більше ніж 80% всіх соціальних мереж, якими користуються клієнти в процесі “купівля-продаж”. Здійснено дослідження динаміки зміни запитів для “Facebook”, “Твіттер”, “Instagram”, вказано на переваги використання соціальних мереж для просування товарів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Місцеве самоврядування як активний суб’єкт господарювання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Глинський, Н. Ю.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проведено критичний аналіз ролі органу місцевого самоврядування як активного господарюючого суб’єкта. Визначено, що ведення господарської діяльності місцевим самоврядуванням (або його одиниці) повинно бути прямою відповіддю на місцеві потреби, і тим самим покращити умови життя населення, а також гарантувати ефективність функціонування комунальної інфраструктури. Доведено, що органи місцевої влади, беручи на себе виконання певних громадських завдань в галузі економіки часто призводять до ситуації, в якій господарська діяльність у певному сегменті ринку застережена на користь привілейованих осіб/організацій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифрова трансфомація торгівлі: стан та тенденції в Україні і світі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Демків, Я. В.; Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано сучасні тенденції та стан цифрової трансформації торгівлі, а також обґрунтовано її роль у підвищенні конкурентоспроможсті та загальної ефективності діяльності підприємства. Досліджено та обгрунтувано перспективні напрями цифрової трансформації вітчизняних комерційних підприємств на основі аналізу перспективних технологій електронної тогргівлі у світі.
  • Thumbnail Image
    Item
    CSR influence on modern corporations – examples from Poland
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Кудлак, І.; Огурек, В.; Kudlak, I.; Ogórek, W.; Університет Марії Кюрі-Склодовської в Любліні; Maria Curie-Skłodowska University
    Наведено концепцію корпоративної соціальної відповідальності на прикладі двох компаній, присутніх на польському ринку – Міленіум Банк і Orange Польща. Метою статті є подати стратегію КСВ як спосіб надання пільг для організації і як джерело конкурентної переваги. Наведено переваги і недоліки використання компаніями правил корпоративної соціальної відповідальності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення цінності для клієнта
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Стець, О. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано основні цінності, які підприємство може запропонувати для клієнта: новизну, виробництво, виготовлення під замовлення, “робити свою роботу”, дизайн, бренд (статус), ціну, зменшення витрат, зниження ризиків, доступність, зручність (засто- сування), креативність, індивідуальність. Детально розкрито їхню суть. Досліджено ієрархію цінності молокопродукції для споживача. Виявлено, що цінність для клієнта є суб’єктивним, оцінним показником, залежить від порівняльної важливості потреби, для задоволенню якої слугує продукт, від ступеня задоволення духовної потреби продуктом.