Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U.; Kolisnyk, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Український католицький університет; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Catholic University
    Розкрито результати дослідження сутності соціальних мереж. Окремо вивчено стан розвитку соціальних мереж у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у соціальних мережах. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Представлено профіль рекламної аудиторії провідних соціальних мереж у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у соціальних мережах. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у соціальних мережах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Підготовка викладача до диференційованого навчання студентів економічних спеціальностей
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Гоцуляк, К. І.; Ємець, О. І.; Hotsulyak, K. I.; Yemets, O. I.; ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”; Precarpathian National University named after Vasyl Stefanyk
    Розглянуто методологічне підґрунття підготовки викладача до диференційованого навчання студентів економічних спеціальностей. На підставі з’ясованих особливостей підготовки викладача до диференціації навчання студентів економічних спеціальностей, доведена важливість та необхідність його професійного розвитку та самовдосконалення щодо використання інноваційних технологій навчання, зокрема диференційованого навчання