Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
Search Results
Item Заходи соціально відповідального бізнесу в реалізації концепції маркетингу цінності(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityНа основі вивчення статистичної інформації проаналізовано рівень задоволення потреб населення України відповідно до класифікації потреб А. Маслоу та теорії спіральної динаміки. Встановлено, що їх задоволено лише на нижніх рівнях. Рекомендовано заходи соціальної відповідальності компаній, які дадуть їм змогу реалізувати загальнолюдські цінності та потреби людей на вищих рівнях, які надалі об’єднано у чотири групи суспільних потреб, таких як екологія, розвиток, безпека та допомога.