Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Стан і динаміка розвитку ринку автомобілів з електричним двигуном в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Терлецька, В. О.; Terletska, V. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено стан і динаміку розвитку ринку автомобілів з електричним двигуном в Україні. Подано у графічній формі і проаналізовано динаміку кількості реєстрацій автомобілів із електричним двигуном за 2016–2021 рр. в Україні, динаміку кількості реєстрацій автомобілів з електричним двигуном за роком випуску в Україні у 2021 р., динаміку поквартальної реєстрації автомобілів з електричним двигуном за способом заряджання в Україні у 2017–2020 рр., кількість електромобілів, зареєстрованих на 1.01.2022 р., за областями України, та інші дані. Визначено переваги у використанні електромобілів та досліджено інфраструктуру.
  • Thumbnail Image
    Item
    Значущість основних чинників економічної конкуренції через призму використання інструментів проєктного менеджменту у підприємництві
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Самсоненко, М. С.; Передало, Х. С.; Огерчук, Ю. В.; Samsonenko, M. S.; Peredalo, Kh. S.; Oherchuk, Yu. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто основні чинники економічної конкуренції, а саме: людей, час, гроші та якість. Відображено можливість керувати цими чинниками через конкретні інструменти проєктного менеджменту. Підкреслено практичну значущість кожного із чинників економічної конкуренції та відповідного інструменту проєктного менеджменту для управління ним на прикладі компаній у різних сферах економіки, спираючись на результати досліджень чи статистичні дані. Запропоновано удосконалений процес оцінювання зацікавлених груп впливу на проєкти з метою підвищення рівня їх конкурентоспроможності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження конкурентоспроможності закладів вищої освіти: сутність та диференційований підхід до визначення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Сулим, Т. А.; Kosar, N. S.; Kuzo, N. Ye.; Sulym, T. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    На підставі проведеного аналізу визначено сутність терміну “конкурентоспроможність закладу вищої освіти” на ринку та його головні ознаки. З використанням результатів опитування споживачів, аналізу нормативних документів, що регулюють освітню діяльність та іншої вторинної маркетингової інформації подано основні показники оцінки конкурентоспроможності закладу вищої освіти для споживачів освітніх послуг, системи вищої освіти та суспільства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Побудова системи альтернативних підходів до коригування процесу дифузії результатів інноваційної діяльності підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Ванькович, Л. Я.; Vankovych, L.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розроблено систему альтернативних підходів до коригування процесу дифузії результатів інноваційної діяльності машинобудівних підприємств. Визначено її складові: чітку декомпозицію дозування інформації про об’єкт дифузії, що просувається серед членів цільової аудиторії – потенційних споживачів; наявність засобів для підтримування зворотного зв’язку із зацікавленими у придбанні товару споживачами; вироблення раціонального за тривалістю плану із охоплення рекламою найбільшої кількості споживачів об’єктів дифузії. Запропоновано схематичне представлення графу процесу реалізації стратегії просування об’єкта дифузії.