Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Фінансові відносини у сфері вищої освіти, основані на осібній та взаємній відповідальності суб’єктів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Загірняк, Д. М.; Кратт, О. А.; Загірняк, М. В.; Zagirniak, D.; Kratt, O.; Zagirnyak, M.; Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського; Kremenchuk Mykhailo Ostrohradskyi National University
    Визначено інструментарій реалізації бюджетної політики держави за допомогою типізації фінансових відносин суб’єктів сфери вищої освіти. Солідарно-субсидіарний тип фінансових відносин визначає роль держави і як регулятора, і як замовника освітніх послуг. Як регулятор держава орієнтує поведінку споживачів на потреби ринку праці, а діяльність ЗВО − на фінансову автономію. Як замовник держава відповідає за фінансування ВО у вигляді держзамовлення. Солідарно-субсидіарний тип відносин держзамовника із постачальниками і споживачами освітніх послуг за допомогою інструментів, що дають змогу одночасно уникнути беззбитковості освітньої діяльності за спеціальністю і задовольнити потреби регіонального ринку праці, реалізує бюджетну політику держави у сфері вищої освіти, спрямовану на культивування індивідуальної та взаємної відповідальності суб’єктів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційно-інноваційні технології – передумова розбудови конкурентоспроможної освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Гаращук, Олена; Куценко, Віра; Garashchuk, Olena; Kutcenko, Vira; Державна інспекція навчальних закладів України; Державний університет “Інститут економіки природокористування та сталого розвитку Національної академії наук України”; State inspection of educational institutions of Ukraine; State Institution “Institute for Environmental Economics and sustainable development of the National Academy of Sciences of Ukraine”
    Розкрито значення освіти в розбудові постіндустріального суспільства, економіки знань, з урахуванням того, що водночас для забезпечення цього освіта потребує активного впровадження в навчально-виховний процес сучасних технологій. Подано модель інноваційного навчання у вищій школі. Окреслено шляхи подальшого прискорення процесу формування конкурентоспроможної освіти.