Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Association of 5,5′-Dibromo-o-Cresolsulfonphthalein Anions with Dye Cations in Aqueous Solution
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-16) Shapovalov, Serghiy; V. N. Karazin Kharkiv National University
    Розглянуто утворення у водному розчині асоціатів між одно- або двозарядними аніонами 5,5′ дибромо-о-крезолсульфонфталеїну й однозарядними катіонами ціанінових барвників (квінальдиновий синій, квінальдиновий червоний). На підставі спектрофотометричних даних проаналізовані значення рівноважних констант асоціації. Напівемпіричним квантовохімічним методом АМ1 визначена енергетика катіон-аніонних взаємодій (стандартна ентальпія утворення іонів та асоціатів) і встановлена ймовірна будова асоціатів. Обговорена узгодженість між експериментальними спектрофотометричними та розрахунковими квантовохімічними даними.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вдосконалення бізнес-процесів сучасних судноплавних компаній у сфері міжнародних морських вантажних перевезень
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Двуліт, З. П.; Тимощук, О. М.; Левченко, О. В.; Dvulit, Z. P.; Tymoshchuk, O. M.; Levchenko, O. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Державний університет інфраструктури та технологій; Lviv Polytechnic National University; State University of Infrastructure and Technologies
    Дослідження діяльності водного виду транспорту України у 2002–2020 рр. дало підстави констатувати, що в цьому періоді відбулися значні структурні зрушення у вантажообігу та обсягах перевезень, що свідчить про наявність серйозних системних проблем в управлінні. За умови збереження виявлених тенденцій національна економіка може втратити цю стратегічно важливу галузь. Недоліки в сфері міжнародних морських перевезень спричинені серед інших проблемами неефективного управління бізнес-процесами українських судноплавних компаній. Удосконалення бізнес-процесів цих компаній необхідно розглядати через призму сфери логістики, основними факторами розвитку якої є персонал та тенденції міжнародної торгівлі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Justification of the height models available in Latvia
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-28) Целмс, А.; Тревого, І.; Пукіте, В.; Раткевичс, А.; Цинтіна, В.; Celms, A.; Trevoho, I.; Pukite, V.; Ratkevics, A.; Cintina, V.; Латвійський університет природничих та технологій; Національний університет "Львівська політехніка"; Latvia University of Life Sciences and Technologies; Lviv Polytechnic National University
    After improvement of geodetic networks in the territory of Latvia, situation is arisen that heights of geodetic points have changed. Therefore authors study in the research, what regularities form between the Baltic normal height system of year 1977 (BHS-77) and Latvian Normal Height System LHS-2000,5 height systems in the given points, as well as what inaccuracies can be observed, if ADTI map sheets are transformed by use of the determined methodology of recalculation of heights. Aim of the work is to research and analyse measurement data available in reports of improvement of local geodetic network of Ventspils, Jelgava, and Kuldga and to compare values of heights of geodetic points with historical values of heights, as well as to give valuation about alignment of height systems. For the achievement of the aim following tasks are set: to analyse measurements available in the reports of local geodetic networks; to evaluate height differences between points in BHS-77 and LHS-2000,5 height systems; to give proposals in relation to compatibility of BHS-77 un LHS-2000,5 height systems. After valuation of data, we can draw conclusion that mutual compatibility of quasigeoid models LV’98 and LV’14 in all areas of measurement is regarded as appropriate. The historical heights of points of the local geodetic networks in comparison to improved levelled heights of BAS-77 are regarded as rather appropriate in local geodetic networks of Jelgava and Kuldga; however, in local geodetic network of Ventspils, they are regarded as inappropriate.