Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Information technology support of education of students with autism: aspects of virtual assistant modeling
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Андруник, Василь; Шестакевич, Тетяна; Andrunyk, Vasyl; Shestakevych, Tetiana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Вважають, що взаємодія із комп’ютером або планшетом для особи з аутизмом є менш стресовою та привабливішою, ніж взаємодія із людьми. Аналіз інформаційних технологій, розроблених як за кордоном, так і в Україні, виявив відсутність систематичної підтримки процесів навчання учнів з аутизмом. У цьому контексті розроблення персоналізованого інформаційно-технологічного супроводу навчальних процесів таких учнів є актуальним науково-прикладним завданням. Для досягнення цієї мети необхідно дослідити теоретичні та методологічні основи навчання осіб з аутизмом та визначити роль ІТ-підтримки такої освіти. Експерти сходяться на думці, що основними напрямами розвитку інформаційних технологій для підтримки навчання учнів з аутизмом є удосконалення їхніх комунікативних навичок, соціальної взаємодії та академічної підготовки. Метод персоналізації віртуального контенту інформаційних технологій, розроблений або адаптований для підтримки навчання учнів з аутизмом, повинен враховувати результати психологічної діагностики учня, його чи її освітні здібності та потреби, а також передбачати залучення парафахівців та батьків учня. Під час розроблення такого методу потрібно враховувати, що деякі студенти можуть використовувати лише невербальне спілкування, тому слід розробити алгоритм оцінювання емоцій учня з аутизмом. Найперспективнішими технологіями, які можна належно і легко адаптувати до навчання учнів з аутизмом, є технології доповненої та віртуальної реальності. Відповідно до розробленого методу персоналізації віртуального контенту інформаційних технологій, необхідно використовувати різне програмне забезпечення для моделювання та візуалізації.
  • Thumbnail Image
    Item
    The technology of augmented and virtual reality in teaching children with ASD
    (Lublin, 2018-06-26) Andrunyk, V.; Shestakevych, T.; Pasichnyk, V.; Lviv Polytechnic National University
    The special feature of teaching children with special needs is the need to take into account their needs and abilities. An integral part of the process of teaching students with autism is the provision of communication, the development of social skills and academic (traditional) training. For the development and improvement of the system of IT support for the training of children with autism, the most promising directions are the technologies of an Augmented Reality (AR) and Virtual Reality (VR). The model of data flows in such support system allows determining its basic features and principles of operation in the system. To train Social and household orientation for students with autism, several social scenarios were proposed, using the VR and AR technologies.
  • Thumbnail Image
    Item
    Smartphone app with usage of AR technologies – SolAR System
    (2018-06-18) Shchur, G.; Shakhovska, N.; Rybchak, Z.; Lviv Polytechnic National University
    The article describes the AR mobile system for Sun system simulation. The main characteristics of AR systems architecture are given. The differences between tracking and without tracking technics are underlined. The architecture of the system of use of complemented reality for the study of astronomy is described. The features of the system and the principles of its work are determined.