Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Хмелєцкі, M.
    Протягом кількох останніх років соціальні медіа змінили спосіб здійснення маркетинг. Ціллю статті є представити відношення польських студентів до блогів. Ця стаття представляє результати дослідження, проведеного в місті Лодзь в Польщі. Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present attitudes of Polish students towards blogs. This article presents research findings results carried out in Lodz in Poland.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування маркетингової інтернет-реклами у виробничо-комерційній діяльності підприємств України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Буряк, П. Ю.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.
    Розглянуто сучасні способи розміщення реклами у мережі Інтернет у виробничо-комерційній діяльності підприємств України. Проведено порівняльну характеристику способів здійснення рекламної кампанії в Інтернеті, їхніх переваг та недоліків, проаналізовано обсяги витрат на Інтернет-рекламу в Україні. Запропоновано найефективніші засоби Інтернет-реклами для ефективного просування підприємств України у сфері виробничо-комерційної діяльності на перспективу. The modern methods of placing of advertising are considered in a network the Internet in produce commercial activity of enterprises of Ukraine. Comparative description of methods of realization of publicity campaign is conducted in the, their advantages and failings, the volumes of charges Internet-advertising, are analysed on in Ukraine. The most effective facilities Internet advertising of are offered for effective advancement of enterprises of Ukraine in the field of produce commercial activity on a prospect.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання ефективності INTERNET-реклами
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Новаківський, І. І.; Любомудрова, Л. С.
    Розглянуто сучасні способи розміщення реклами в глобальній мережі INTERNET, проведено порівняльну характеристику і доцільність використання цих способів з погляду їхніх переваг, недоліків, вартісної компоненти, цільової спрямованості. Запропоновано механізми аналізу економічної ефективності використання таких рекламних засобів з врахуванням принципів управління інвестиціями. The modern methods of advertising placing are considered in the global network of INTERNET, comparative description and expedience of the use of these methods is conducted from point of their advantages, failings, cost components, having a special purpose orientation. The mechanisms of analysis of economic efficiency of the use of such publicity facilities are offered taking into account principles of management investments.