Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    The methodology and results of experimental investigations of steel and concrete composite cable space frame on effect short-term loading
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гасій, Г. М.; Gasii, G. M.; Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, кафедра конструкцій із металу, дерева і пластмас; Poltava National Technical Yuri Kondratyuk University, Ukraine, Department of structures from a metal, wood and plastics
    У статті наведено методику та результати експериментального дослідження напруженого стану повнорозмірної збірної структурно-вантової сталезалізобетонної конструкції прольотом 5,3 м на дію короткотривалого навантаження. Експериментальний зразок складався з гнучких елементів нижнього пояса та просторових сталезалізобетонних модулів. Елементи нижнього пояса були виготовлені з відрізків сталевого прокату круглого перерізу діаметром 16 мм. Просторові сталезалізобетонні модулі мали форму правильної чотирикутної піраміди висотою 0,5 м зі стороною 0,8 м і складалися з залізобетонної плити товщиною 50 мм і решітки зі сталевих трубчастих стрижнів із зовнішнім діаметром 42 мм та товщиною стінки 3 мм. Методика експериментальних досліджень передбачала вимірювання деформацій елементів конструкції при навантаженні, яке дорівнювало 70 % від руйнівного. Встановлено, що досліджувана конструкція впродовж усього випробовування продемонструвала сумісну роботу усіх її складових.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості розрахунку приводів пасажирських канатних доріг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Сологуб, Б. В.; Данило, Я. Я.; Предко, Р. Я.; Solohub, B.; Danylo, Ya.; Predko, R.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Запропоновано динамічну модель для розрахунку зусиль, що виникають під час руху каретки підвісної канатної дороги. Наведено рівняння руху тяговонесного канату, отримано значення зусиль та побудовано графіки зміни зусиль, переміщення і швидкості у вітці канату. Розроблено практичні рекомендації для вибору оптимальних параметрів підвісної канатної установки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Comparative characteristics of the spatial grid-cable steel-concrete composite slab
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Gasii, G. M
    The paper studies the theoretical calculations of the material and human resources that is needed for manufacturing and construction the spatial grid-cable steel-concrete composite slab. Some comparative characteristics of the construction were estimated such as weight, bearing capacity etc. The spatial grid-cable steel-concrete composite slab is the new kind of a construction for long-span roofs and shells. The feature of the construction is in its the constructive concept. This construction consists of the diagonal members, the top and the bottom chords. The spatial grid-cable steel-concrete composite slab consists of some number of the spatial steel-concrete modules, which are a combination of reinforced concrete slabs and steel diagonal members that are made of segments of steel tubes. The modules are connected to each other in nodes by using special bolted connections. The top chord are made of reinforced concrete slab and the bottom chord are made of steel cables. Calculations of technical and economic indicators were solved on the example of one section of the roof of the size of 30×6 m. These data demonstrate the effectiveness and feasibility of studied structures in the shells of buildings and structures of various function. Studies show that the use of the spatial grid-cable steel-concrete composite slab allows reducing the weight of the roof by 32–72 %, the laboriousness – by 10% compared to analog. Наведено результати теоретичних розрахунків матеріальних і трудових ресурсів, які затрачаються на виготовлення і зведення структурно-вантових сталезалізобетонних конструкцій покриттів будівель та споруд різного призначення. Також було визначенно деякі порівняльні характеристики досліджуваної конструкції, наприклад, такі як вага, несуча здатність тощо. Просторова структурно-вантова сталезалізобетонна плита є новим типом збірних конструкцій для великопрольотних покриттів і оболонок. Особливість такої конструкції полягає в її конструктивному рішенні. Така конструкція складається з просторової решітки, верхнього і нижнього поясів. Просторова структурно-вантова сталезалізобетонна плита складається з певної кількості просторових сталезалізобетонних модулів, які являють собою поєднання залізобетонних плит і сталевих стрижнів, виготовлених з відрізків сталевих труб. Модулі поєднуються один з одним у вузлах за допомогою спеціальних болтових з’єднань. Як верхній пояс використовують залізобетонну плиту, а як нижній – сталевий канат. Техніко-економічні показники розраховано для однієї секції покриття з розмірами у плані 30×6 м. Отримані дані свідчать про ефективність та доцільність застосування досліджуваних конструкцій у покриттях будівель і споруд різного призначення. Результати досліджень показують, що із застосуванням структурно-вантових сталезалізобетонних конструкцій вага покриття знижується на 32–72%, затрати праці – на 10% порівняно з аналогом.