Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Бочко, О. Ю.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Національний університет “Львівська політехніка”; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Здійснено порівняльну характеристику соціальних та традиційних медіа. Обґрунтовано рівень використання соціальних мереж в межах яких здійснюється процес “купівля-продаж”. Виявлено, що найбільшу питому вагу соціальних мереж в Україні посідають “Facebook” та “Твіттер”, що становить більше ніж 80% всіх соціальних мереж, якими користуються клієнти в процесі “купівля-продаж”. Здійснено дослідження динаміки зміни запитів для “Facebook”, “Твіттер”, “Instagram”, вказано на переваги використання соціальних мереж для просування товарів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Трендові аспекти управління витратами та контролінгу на підприємствах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Довгунь, О. С.
    Обґрунтовано важливість систематизування витрат у діяльності підприємствами, враховуючи зростання конкурентної боротьби. Досліджено потреби у впровадженні підприємствами сучасних підходів до управління витратами та результатами діяльності. Визначено, що оскільки операції, які творять процеси в організаціях, реалізують різні підрозділи, обліку відповідальності не вистачає для творення вартості для клієнта, а управління процесами стає все більш актуальним. Зроблено висновки щодо можливостей розвитку підприємств з підвищенням ролі контролінгу, цільовим встановленням показників для працівників та центрів відповідальності. Substantiated the importance of systematization costs at the enterprise, despite the competition. Researched companies need to introduce modern approaches in management of costs and activity in general. Determined that process management is becoming more important because the operations that create processes in organizations are mplemented by different departments, in accordance the accounting of responsibility doesn’t create the value for the customer. Summarized the opportunities for businesses development by enhancing the role of controlling, the determination of KPI for employees and responsibility centers.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сутність та класифікація ризиків при транспортному обслуговуванні на залізничному транспорті
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Журавель, К. В.
    Узагальнено поняття “ризик”. Запропоновано класифікацію ризиків при транспортному обслуговуванні клієнтів залізничного транспорту. Розроблена класифікація дасть змогу систематизувати ризики, які виникають при транспортному обслуговуванні на залізничному транспорті відповідно до певних цілей. Комплексний розгляд і докладна класифікація видів ризиків допоможе в побудові оптимальної системи управління ризиками на залізничному транспорті. The notion of risk is generalized. The classification of risks while serving rail customers is offered. The developed classification will allow to systematize the risks which arise at transport service on a railway transport in accordance with appointed purpose. Complex consideration and detailed classification of types of transport service risks allow to build the optimum system of risk management on railway transport.