Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Фактори цілепокладання в архітектурному проектуванні як стимул розвитку ядра професії
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Ізбаш, Андрій; Фоменко, Оксана; Izbash, Andrii; Fomenko, Oksana; Харківський національний університет будівництва та архітектури; Kharkiv National University of Civil Engineering and Architecture
    У дослідженні розглянуто чинники визначення цілепокладання в архітектурному проектуванні як стимули розширення ядра професії “Архітектор”. Розглянуто роль і місце ціле покладання в загальній структурі чинників, які формують професію “Архітектор”. Модель, яку розроблено в дослідженні, пропонує розглядати розвиток факторів цілепокладання в архітектурному проектуванні за трьома основними напрямками: екосфера, техносфера і соціум. У свою чергу, кожен з напрямків цілепокладання розглядається з точки зору трьох основних ієрархічних рівнів: стратегічного, тактичного та локального. Подібний підхід дозволив виявити і проаналізувати основні кластери компетенцій, які формують та розширюють ядро професії “Архітектор” під впливом фактору цілепокладання в архітектурному проектуванні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток компетентностей менеджера завдяки застосуванню коучингу в організаціях
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Демків, Я. В.; Блинда, Ю. Д.; Prokopyshyn-Rashkevych, L.; Demkiv, Y.; Blynda, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто різні підходи до трактування коучингу як стратегічного ресурсу підприємства. Визначено, що коучинг є основним інструментом особистісного та професійного розвитку, який спроможний забезпечити менеджерів знаннями та навичками як надихати своїх підлеглих на нові ініціативи. Обґрунтовано застосування зовнішнього коучингу, який сприяє розвитку компетентностей менеджера, його лідерських позицій, а також породжує внутрішній коучинг у компанії, який повинен спрямовуватись на команду працівників, на розвиток їхнього потенціалу та ефективного використання на благо організації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Захарчин, Г. М.; Соболь, І. Б.
    Висвітлено основні аспекти оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу; наголошено на ролі маркетингового підходу у визначенні вартості працівника на ринку праці, формування сучасних та потенційно конкурентоспроможних компетенцій персоналу; підкреслено важливість соціального аспекту оцінювання ефективності персоналу в умовах поширення соціогуманістичних тенденцій. The article deals with the basic aspects of personnel assessment of the industrial enterprise on the principles of marketing; the role of the marketing approach in determining the value of an employee in the labor market, and the formation of a modern and potentially viable competencies of personnel is emphasized; the importance of the social aspect of personnel efficiency assessment in terms of the spread of socio humanistic trends is underlined.