Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Футуристичні ідеї архітектора Ф. Кізлера в навчальному проектуванні львівської архітектурної школи (на прикладі діяльності кафедри дизайну архітектурного середовища)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-03-01) Проскуряков, Віктор; Проскуряков, Олексій; Proskuryakov, Victor; Proskuryakov, Oleksii; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    В статті висвітлено результати навчального проектування на кафедрі дизайну архітектурного проектування Національного університету “Львівська політехніка”, в якому використовувалися і розвивалися футуристичні ідеї Ф. Кізлера. Які неодноразово, протягом останніх 20 років, експонувалися кафедрою на різноманітних виставках.
  • Thumbnail Image
    Item
    Чинники конкурентоспроможності обслуговуючих підприємств (на прикладі гастрономічних підприємств)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Ґеребі, Е.
    Більшість підприємств групи “Готелі і ресторани” є сімейним бізнесом і не об’єднуються з іншими підприємствами. На польському ринку існують чотири основні форми інтеграції підпри- ємств: товариства, закупівельні групи, франчайзингові та квазі-франчайзингові мережі, фінансові групи. Важливо звернути увагу на той факт, що підприємство є конкурентоспроможнішим, коли досягає цілі в умовах конкуренції, яка існує на ринках, де працює або має намір працювати підприємство. Підприємство, яке хоче утримати конкурентну перевагу, повинно бути здатним до такого використання ресурсів і умов конкуренції, які уможливлюють створення більшої доданої вартості для підприємства та його наявних і потенційних клієнтів порівняно з конкурентами. The majority of micro-enterprises in the “hotels and restaurants” sector are family-run and do not connect with others. On the Polish market, there are four basic forms of integration: associations (associations), group purchasing, franchise networks and quasi-franchise, capital groups. It is important to note that the company is even more competitive, it has a greater ability to achieve the objectives of the existing competitive conditions in the markets in which it operates or intends to operate. The company, in order to maintain a competitive edge, must be capable of using resources and competitive conditions, which will enable the production of higher added value for the company, and its actual and potential customers, than the value generated by consumers.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування стратегії підвищення міжнародної конкурентноспроможності ПАТ “Одескабель” на інноваційній основі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Заєць, М. А.; Мамонтенко, Н. С.
    Обґрунтовано необхідність побудови системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства з використанням інструментарію інноваційного розвитку, досліджено головні чинники, що визначають інноваційну конкурентну стратегію підприємства. In this paper the necessity of building management system international competitiveness of enterprises using innovative development tools, investigated the main factors that determine the competitive strategy of enterprise innovation.