Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження впливу зовнішнього середовища під час прийняття управлінських рішень щодо асортиментної політики підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Стернюк, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто значення дослідження зовнішнього середовища під час формування асортиментної політики підприємства. Проаналізовано комплекс факторів, що визначають особливості конкурентної боротьби в галузі та здійснюють вплив на якісну і кількісну структуру асортименту підприємства. Запропоновано показники для оцінювання впливу розглянутих факторів, використання яких сприятиме підвищенню ефективності управлінських рішень щодо формування асортиментної політики підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Правопорушення в сфері економіки – конфлікт економічних інтересів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Несімко, О. Д.
    Необхідно пам’ятати, що більшість економічних злочинів відбувається у “тіні” економічної діяльності, яка в силу певних об’єктивних та суб’єктивних причин важко піддається контролю з боку силових структур. Розглянуто економічну злочинність як сукупність корисливих злочинів, що здійснюються у сфері економіки певними особами під час їхньої професійної діяльності, у зв’язку з цією діяльністю і такими, що посягають на власність або інші інтереси споживачів, партнерів, конкурентів і держави, а також на порядок управління економікою в різних галузях господарства. Необходимо помнить, что подавляющее большинство экономических преступлений совершается в “тени” экономической деятельности, в силу определенных объективных и субъективных причин трудно поддается контролю со стороны силовых структур. В статье рассматривается экономическая преступность как совокупность корыстных преступлений, совершаемых в сфере экономики определенными лицами в процессе их профессиональной деятельности, в связи с этой деятельностью и такими, которые посягают на собственность или другие интересы потребителей, партнеров, конкурентов и государства, а также на порядок управления экономикой в различных отраслях хозяйства. It must be remembered that the vast majority of economic crimes is a “shadow” economic activities due to certain objective and subjective reasons difficult to control on the part of law enforcement agencies. The article deals with economic crime as a collection of selfish crimes committed in the economic sphere certain persons in the course of their professional activities in connection with this activity and those that infringe on the property or other interests of consumers, partners, competitors and state and the order of economic management in various industries.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інноваційні теорії ринкотворення та розвитку бізнес-сегментів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Подольчак, Н. І.; Ясінська, А. І.
    Розглянуто сучасні теорії створення нових ринків та формування нових бізнес- сегментів: концепцію квантово-економічного аналізу, стратегію “блакитного океану”, теорію обмежень, концепцію “інтелектуальне лідерство”, теорію цінностей та концепцію ділової моделі. Згідно із концепцією квантово-економічного аналізу, творення нового ринку можливе, коли комбінація етапів розвитку товару, компанії та ринку є сприятливою для існування. У разі отримання недозволеної комбінації у матриці КЕА необхідно її видозмінювати на дозволену, яка створить умови для розвитку підприємства. Концепція “блакитного океану” основана на ідеї концентрації зусиль організації не на конкурентній боротьбі, а на виокремленні бізнес-сегменту у існуючому ринку або створенні абсолютно нового ринку. Концепція ділової моделі наголошує на інноваційно-стимулювальній дії ризиків для утворення нових ринків (чи окремих бізнес-сегментів) та визначає споживчоорієнтованість ринкотворчих процесів. Теорія обмежень спрямована на розкриття внутрішнього потенціалу організації для вирішення виробничо-господарських, управлінських чи інших проблем з метою пропонування ринку якісних товарів за доступними цінами. Теорія творення цінностей спрямована на формування цінності організації через пошук її власної ідентичності для максимального забезпечення потреб споживачів. Концепція інтелектуального лідерства зосереджується на важливості систематичного прогнозування стану та розвитку ринкового середовища, а також визначення та формування потреб споживачів. Дослідження цих теорій дало змогу виокремити фактори стимулювання ринкотвірних процесів, а саме: споживачі (їх реальні та потенційні потреби), товари (роботи, послуги), ціни, організації-виробники, а також ризики (як стимулювальні до виживання у ринковому середовищі фактори). The modern theory of the creation of new markets and development of new business segments are researched: the concept of quantum-economic analysis, the strategy of “blue ocean”, theory of constraints analysis, the concept of “intellectual leadership”, theory of value and the concept of the business model. According to the concept of quantum-economic analysis – a new market creation is possible when combination of stages for product development, the company and the market is favorable for existence. In the case of a combination of matrix unauthorized QEA it is necessary to modify the acceptable which will create conditions for enterprise development. Knowledge of the field success QEA, enables the design stage to abandon the project doomed to failure.The concept of “Blue Ocean” is based on the idea of focusing that organizations do not compete, and the singling business segment in existing markets or creates entirely new market. Authors blue oceans replaced competition in the creative process of creating a new system of values for customers and for own company. The concept of business model emphasizes innovation and stimulating action risks the creation of new markets (or separate business segments) and determines customer oriented in the market creation processes. The main elements of the model are: consumer choice, the choice of scale, strategic control and receive remuneration for their activities. Business model is the only systems of its elements are in close relationship and mutual need and meet the needs of customers. Theory of constraints analysis aims at the disclosure of internal capacity of the organization to address supply-economic, managerial or other problems, to market offering quality products at affordable prices. The essence of the theory is reduced to the identification and optimization of the “bottleneck”, which, according to the terminology of the concept are the problem areas of the company. The process of finding and strengthening of problem areas is endless process that ensures every new level of performance. The theory of value creation aims at fostering the values of the organization, through a search of its own identity and maximization of satisfaction the consumers needs. Thus identifying their own unique organization makes it a long-term strategy and creates new market. The concept of intellectual leadership focuses on the importance of systematically predicting the state and development of the market environment and to identify the needs of consumers and formation. Reach intellectual leadership ability can at best use of the product hidden abilities and special skills of employees. The concept of intellectual leadership considers the business as a movement from the creation of future markets to dominate them. The study of these theories makes it possible to isolate those factors that contribute process of creation market – consumers (their real and potential needs), product (works, services) for organization producing goods, as well as risks (like stimulating to survive in the market environment factors).