Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Reservation systems as a tool of tourist services marketing
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-02-28) Миськів, Галина Василівна; Нич-Войтан, Сильвія; Myskiv, Galina; Nycz-Wojtan, Sylwia; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University; SunGroup Sp.z o.o
    Дослідження сучасних систем бронювання проведене для визначення їх ролі в індустрії туризму та для покращення розуміння засад маркетингової діяльності підприємств туристичної сфери. Стаття має на меті проаналізувати функціонування сучасних систем бронювання на ринку туристичних послуг, структурувати існуючі системи бронювання за рівнями функціонування та за каналами розподілу туристичного продукту. Основними методами наукового дослідження стали: хронологічний, системного дослідження, логічного аналізу, статистичний та структурного аналізу, які дали змогу у логічній послідовності, системно та структуровано дослідити сучасні системи бронювання та визначити їх ієрархію. Результатом дослідження стало обґрунтування та побудова ієрархії зв’язків на світовому ринку систем бронювання туристичних послуг, на основі масштабу охоплення туристичної сфери та каналів розподілу туристичних послуг. Загалом виділено 5 рівнів систем бронювання туристичних послуг у світі, найвищим з яких є глобальний, а найнижчий – це рівень колл-центрів постачальників туристичнох послуг. Автори дійшли висновку, що сучасні системи бронювання є інструментом маркетингу туристичних компаній, які сприяють розподілу і просуванню туристичних послуг.
  • Thumbnail Image
    Item
    The use of economic-mathematical modeling and modern technologies in the optimization of enterprise's marketing distribution policy
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Kuzjo, N. E.; Kosar, N. S.
    The basic approaches of distribution channels formation of enterprise are analyzed, the stages of sale channel strategy development are studied. The modern trends of sales channels development related to direct marketing are analysed. The processes of development, maintaining and usage of customers, suppliers and mediators databases are considered in order to establish and develop contacts with them, advantages and disadvantages of the databases usage are overviewed. The appropriateness of economic-mathematical modeling usage to optimize marketing distribution policies is justified. Проаналізовано основні підходи до формування каналів розподілу продукції підприємства, досліджено етапи розроблення стратегії каналу збуту. Проаналізовано сучасні тенденції у розвитку каналів збуту, які пов’язані з прямим маркетингом. Розглянуто процеси розроблення, ведення та використання баз даних покупців, постачальників та посередників з метою встановлення та розвитку контактів з ними, недоліки та переваги використання баз даних. Обґрунтовано доцільність використання економіко-математичного моделювання для оптимізації маркетингової політики розподілу.