Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    The project of the intellectual information system for student knowledge testing
    (2019-06-26) Pytlenko, T.; Kunanets, N.; Mumchur, N.; Lviv Polytechnic National University
    The intellectual information system for student knowledge assessment designed for owners of mobile devices based on Android operating system. The main purpose of the system is to make the process of student knowledge assessment faster and easier through automation of passing the test. The system also provides an additional opportunity for students to test their knowledge by themselves and receive explanations to the questions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методи та засоби дистанційної освіти для заохочення і залучення сучасної молоді до самостійних наукових досліджень
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Шаховська, Н. Б.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.
    Нові інформаційні телекомунікаційні технології сприяють оптимізації управління навчальним процесом. Запропоновано інноваційні підходи до поліпшення навчальної програми вищої освіти у сфері ІТ. Розглянуто методи пошуку і залучення студентів до наукової та практичної роботи завдяки їх участі в командних змаганнях і спільних міжвузівських науково-практичних проектах. Узагальнено і подано методологічні наукові результати з проблематики впровадження технологій та методів дистанційного навчання. Запропоновано метод покращення наукової грамотності студентів, знаходячи інноваційні рішення для вирішення проблем проектів, що сприятиме науковій кар’єрі для учасників міжвузівських проектів. Розглянуто питання побудови комплексу математичних моделей процесів дистанційного навчання, на яких ґрунтується створення інтегрованого інформаційно-навчального середовища. Зазначені питання є актуальними у зв’язку з упровадженням технологій дистанційного навчання і нерозривно пов’язано з дидактичними та методологічними аспектами навчального процесу. New information, telecommunication technologies contribute to the optimization in the management of studies. This paper is devoted to the implementation of innovative approaches to improving the curriculum of higher education. The method of finding and attracting students including girls for scientific and practical work through and their participation at team competitions and joint Interuniversity scientific-practical projects are proposed. This work has considered a problem of distance education and involvement in her adaptive learning system. Improving scientific literacy of students by finding innovative solutions to address the problems of projects are proposed. Simplify the process of obtaining a scientific career for interuniversity projects participants. The questions of mathematical models of processes of distance education (remote training) are highlighted in this article. Creation of the integrated net oriented informational-educational environment is based on them. The indicated questions are actual in connection with implantation of technologies of distance learning and inextricably related with didactic and methodological aspects of the educational process.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості впровадження технологій та методів дистанційного навчання в освітній процес
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Голощук, Р. О.; Думанський, Н. О.
    Узагальнено і подано методологічні наукові результати з проблематики впровадження технологій та методів дистанційного навчання, які реалізовані із урахуванням мережевоцентричних технологій. This work has considered a problem of distance education and involvement in its adaptive learning system. Also free and business systems of distance education are considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Міждисциплінарний підхід до створення віртуальних лабораторних практикумів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Жарких, Ю. С.; Лисоченко, С. В.; Сусь, Б. Б.; Третяк, О. В.
    Віртуальні лабораторні практикуми є важливим дидактичним засобом при вивченні фізики, природничих та інженерних спеціальностей. Вони містять засоби симуляції фізичних процесів, з яких найефективнішим є поєднання анімації і відеознімання реальних експериментів. Описано віртуальні лабораторні роботи, що містять моделювання динаміки складних фізичних процесів та основні етапи їх створення. A virtual labs are very important didactic means at study of physics, natural sciences and engineering disciplines. They include simulation tools of physical processes, which are the most effective in combination of animation and real video of experiments. The submitted paper describes the virtual laboratories, involving dynamic modeling of complex physical processes and the technology of their development.
  • Thumbnail Image
    Item
    Відкриті системи дистанційного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Думанський, Н. О.
    Розглянуто відкриті системи для створення дистанційних курсів. Проаналізовано їхні характеристики та функціонал. The article deals with open systems to create distance learning courses. Analyzes their characteristics and functionality.