Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Bancassurance як цінний інструмент розвитку фінансового ринку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Садура, О. Б.; Агрес, О. Г.; Sadura, O.; Agres, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський національний аграрний університет; Lviv Polytechnic National University; Lviv national agrarian university
    Обґрунтовано поняття “bancassurance” як процес взаємодії банків і страхових компаній. Досліджено позитивні та негативні стороні від цієї кооперації – продаж страхових полісів разом із продуктами, пропонованими банками. Розглянуто різні тлумачення bancassurance в сучасних умовах. Виділено переваги та недоліки банко-страхування для обох суб’єктів цієї діяльності. Виявлено важливий чинник щодо утворення банківсько-страхового співробітництва – нові канали дистрибуції страхових компаній. Проаналізовано стан ринку bancassurance у розвинутих країнах Європи. Визначено специфіку розвитку bancassurance в Україні. Перелічено компанії-лідери на українському ринку банкострахування. Вказано доцільність створення фінансового супермаркету. Запропоновано напрями подальшого розвитку bancassurance в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фінансовий супермаркет - інноваційна модель розвитку комерційного банку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кльоба, Л. Г.
    Досліджено питання, пов’язані з аналізом умов і чинників розвитку фінансових супермаркетів в Україні. Виявлено переваги для банку та його ділових партнерів від створення та ефективної діяльності фінансового супермаркету (ФСМ). Запропоновано впровадити сучасну модель організації діяльності фінансового супермаркету, а також інтернет-магазин послуг та довідково інформаційний центр фінансового супермаркету. The problems associated with analysis of conditions and factors of financial supermarkets in Ukraine. There are advantages to the bank and its business partners on the establishment and effective operation of the financial supermarket (FSM). Proposed to introduce a modern model of the organization of the financial supermarket, as well as Internet services and help store the information center of the financial supermarket.