Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Наукастинг ВВП України з урахуванням календаря оприлюднення статистичної інформації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Зомчак, Л. М.; Ракова, А. С.; Zomchak, L. M.; Rakova, A. S.; Львівський національний університет імені Івана Франка; Ivan Franko National University of Lviv
    Визначено наукастинг квартального ВВП України. Для прогнозування використано динамічну факторну модель на основі одинадцяти основних макроекономічних показників соціально-економічного розвитку, серед яких: реальний ВВП, обсяг промислової продукції, капітальних інвестицій, експорт та імпорт товарів і послуг, оборот роздрібної торгівлі, реальний наявний дохід населення та реальна заробітна плата, індекс споживчих цін та індекс цін виробників промислової продукції від 2002 р. до ІI кварталу 2018 р. З використанням календаря оприлюднення статистичної інформації оцінено зміну похибки моделі та виявлено, що наукаст можна отримати уже після оприлюднення показника середньої заробітної плати, середніх доходів населення та обсягів промислової продукції, тобто на 53-й день після звітного періоду.
  • Thumbnail Image
    Item
    Прогнозування ввп України на основі даних різної частоти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Зомчак, Л. М.; Марусіна, В. Т.; Zomchak, L. M.; Marusina, V. T.; Л. М. Зомчак, В. Т. Марусіна; Львівський національний університет імені Івана Франка; Ivan Franko National University of Lviv
    Досліджено залежність ВВП України від курсової динаміки гривні, спрогнозовано квартальне та річне значення ВВП України за допомогою модифікацій моделі MIDAS, яка дає змогу працювати із вхідною інформацією різної частоти. Для розрахунку параметрів моделі та прогнозування значень ВВП використано щомісячні статистичні дані офіційного курсу гривні до долара США та квартальні і річні показники фактичного ВВП за попередні періоди від 2001 р. Оцінена якість запропонованих моделей та отримано висновок про їхню достовірність і доцільність практичного застосування. Запропоновані методи реалізовано у програмному середовищі R.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стандартизація на рівні маркетингових досліджень
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Морозов, В. О.; Антоненко, О. М.; Сопільник, Р. Л.
    Розглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на основі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та іншого забезпечення і застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Principles of standardization with the purpose of industrialization of component parts of marketing researches as a scientific product have been considered. Standardization foresees typification on the basis of unification of the informative, algorithmic, programmatic, technological and other providing and application of standard decisions in marketing researches.