Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційно-технологічний супровід особистісно-орієнтованого навчання як домінантна освітня тенденція
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Пасічник, В. В.; Шестакевич, Т. В.
    Досліджено особливості сучасного розуміння освіти як учнецентрованого та студенто-центрованого навчання, зорієнтованого на результат. Індивідуалізація навчання повинна враховувати психофізичний розвиток особи, її здібності та особливі освітні вимоги для забезпечення сприятливих умов усебічного розвитку. Запропоновано концепт поняття індивідуального освітнього маршруту особистісно-орієнтованого навчання впродовж життя, індивідуальної навчальної траєкторії, інформаційно-комунікаційних засобів інклюзивного навчання. Проаналізовано особливості застосування інформаційно-комунікаційних засобів для супроводу інклюзивного навчання як різновиду особистісно-орієнтованого навчання. Викладено основні вимоги до дорадчої системи інформаційно-технологічного супроводу особистісно-орієнтованого навчання, визначено основних учасників такого процесу. Дорадча система особистісно-орієнтованого інклюзивного навчання дає змогу полегшити роботу учасників такого процесу та вдосконалити його. The features of the modern understanding of education as a learning-centered resultoriented learning are described. The learning individualization takes into account the psychophysical development of the person, its abilities and special educational requirements in order to ensure favorable conditions for the full development of the personality. The concepts of individual educational route of student-centered learning throughout life, the individual educational trajectory, and the information-communication tools for inclusive teaching were proposed. The features of use of information and communication tools to support inclusive education as a form of learner-centered learning were analyzed. The main requirements for recommender systems of information technology support of learner-centered education were outlined, and the main participants of this process were identified. The recommender system of learner-oriented inclusive education gives the opportunity to facilitate the work of participants of this process and to make improvements.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування формальних грамматик у моделюванні інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Пасічник, Володимир; Шестакевич, Тетяна
    Досліджено освітні процеси інклюзивного навчання осіб з особливими потребами. Розроблено методологічні основи формування комплексу інформаційних технологій супроводу набуття освіти особами з особливими потребами. Запропоновано модель інформаційно-технологічного супроводу набуття освіти особою з особливими потребами. The article deals with inclusive educational processes for persons with special needs. The methodological basis for the formation of IT-support of inclusive education for persons with special needs was suggested. The IT-support model of education of persons with special needs was proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Пасічник, В. В.; Шестакевич, Т. В.
    Досліджено освітні процеси інклюзивної форми навчання осіб з особливими потребами. Розроблено методологічні основи формування та ефективного використання комплексу інформаційних технологій супроводу інклюзивних освітніх процесів для осіб з особливими потребами. Запропоновано модель інформаційно-технологічного супроводу для набуття освіти особи з особливими потребами. The article deals with the educational processes of inclusive education for persons with special needs. The methodological basis for the formation and effective use of IT support of inclusive education for persons with special needs has been suggested. The IT support model of education of persons with special needs has been proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Пасічник, В. В.; Шестакевич, Т. В.
    Проаналізовано специфіку освітнього процесу осіб з особливими потребами в умовах інклюзії. Наведено аналіз освітніх завдань кожного з етапів здобуття освіти такими особами. Запропоновано структурну модель процесів інклюзивного навчання. The article analyzes the specifics of the educational process of persons with special needs in terms of inclusion. The educational tasks of each stage of such persons education was considered. A structural model of the inclusive education processes was proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційно-технологічний супровід освітніх процесів для осіб з особливими потребами
    (Національний університет “Львівська політехніка”, 2014) Шестакевич, Т.
    аналізовано рівень забезпеченості інформаційно-технологічною підтримкою етапів освітнього процесу цієї категорії осіб. Запропоновано модель інформаційно-технологічного супроводу освітнього процесу для осіб з особливими потребами. The article deals with the specifics of the educational process for individuals with special needs. The IT support level of phases of the educational process for this category of persons was analyzed. The specificity of inclusive learning was considered. A model of IT support of the educational process for individuals with special needs was proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності суб’єктів навчально-виховного процесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чайковський, Михайло
    Рассмотрены понятия “профессиональная компетентность”, “профессиональное мастерство”, “профессиональная зрелость”. Раскрыта сущность инклюзивной компетентности, определены критерии и уровни сформированности инклюзивной компетентности, доказана целесообразность создания системы подготовки персонала учебного заведения к социальным контактам и продуктивному сотрудничеству с ученической и студенческой молодежью с особенными потребностями. The article considers the notions of “professional competency”, “professional skill”, and “professional maturity”. The author determines the essence of inclusive competency, its criteria and levels of formation and proves the expedience of creation the system of preparation of educational establishment’s personnel to the social contacts and productive collaboration with pupils and students with special needs.