Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Науково-методологічні проблеми та суперечності у теорії інформаційного суспільства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Жаворонкова, Г. В.; Жаворонков, В. О.; Zyavoronkova, G. V.; Zhavoronkov, V. O.; Національний авіаційний університет, м. Харків; G. V. Zyavoronkova, V. O. Zhavoronkov
    Постіндустріальний тип розвитку суспільства передбачає перехід до нових базових принципів становлення, які будуються на максимальній реалізації сектора послуг суспільного виробництва. Теорія інформаційного суспільства є основою для визначення закономірних кроків цивілізаційного прогресу як єдності індустріального та постіндустріального суспільства. Охарактеризовані наукові концепції, підходи в методології наукового дослідження інформаційного суспільства. Визначено наявність парадоксів теоретичних положень класичної економічної теорії в умовах інформаційної економіки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Relationship of competitiveness of entrepreneurship and internet-marketing
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Naumik-Gladka, К.; Ptashchenko, O.
    In the presented article the authors analyze the current state of the formation of the information economy in Ukraine, make grounded conclusions regarding the submitted questions. Also, the authors identify the relationship of information space with the appearance of new communication tools in marketing. Internet marketing now is the such kind of communication tool. Internet Marketing is primarily providing consumers with an opportunity to receive information about products. Any potential customer can use the Internet to get information about the product and buy it. However, if there is no information about a product, or he did not find it, then most likely he will buy another product from a competitor. The usage of internet marketing methods is aimed at saving money (on sales staff salary and advertising), as well as the expansion of the company (the transition from the local market at the national and international market). The usage of new marketing tools of Internet marketing will provide an opportunity to improve the efficiency of doing business on the Internet, that is to reduce production costs, to make more effective marketing research, to automate the process of sale and purchase and informing the customers, to conduct market analysis, to increase process communication link between buyers and sellers. Проаналізовано сучасний стан формування інформаційної економіки в Україні, зроблено обґрунтовані висновки щодо розгляду поданого питання. Також автори виокремлено взаємозв’язок розвитку інформаційного простору з появою новітніх комунікаційних інструментів у маркетингу. Таким комунікаційним інструментом сьогодні є інтернет-маркетинг. Інтернет-маркетинг передовсім надає споживачеві можливість отримати інформацію про товари. Будь-який потенційний споживач може, використовуючи Інтернет, отримати інформацію про товар, а також купити його. Хоча, якщо там не буде інформації про один товар, або він її не знайде, то, швидше за все він придбає інший товар у конкурента. Застосування методів інтернет-маркетингу націлене на економію коштів (на заробітній платі працівників відділів продажів і на рекламі), а також на розширення діяльності компаній (перехід з локального ринку на національний та міжнародний ринок).
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив інформаційних технологій на підходи до бізнесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Пальчук, О. І.
    Досліджено особливості інформаційної економіки, вплив новітніх процесів у суспільстві на підприємництво та принципи ведення бізнесу, розглянуто процеси інформатизації українського суспільства. The specific characters of information economy are investigated in the article. The influence of new processes in society on approaches to business is considered. Author also analyzes the informatization of Ukrainian society and its perspectives.