Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування маркетингових рішень у системі управління підприємством
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Двуліт, З. П.; Левченко, О. В.; Деркач, Д. М.; Dvulit, Z. P.; Levchenko, O. V.; Derkach, D. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Державний університет інфраструктури та технологій; Lviv Polytechnic National University; State University of Infrastructure and Technologies
    Висвітлено підходи до визначення сутності поняття “маркетинг”. Запропоновано процес розроблення та ухвалення маркетингових рішень на підприємстві. Сформовано послідовність оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Запропоновано інтегральний показник оцінювання рівня такої ефективності, що охоплює показники ефективності: збуту, заходів просування, товарної політики, цінової політики та інших маркетингових заходів. Систематизовано рівні ефективності маркетингової діяльності, їхні відповідні характеристики та заходи щодо їх підвищення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості оцінювання соціально-економічної ефективності систем менеджменту підприємств із використанням інструментарію багатовимірного шкалювання
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Подольчак, Н. Ю.; Подольчак, Н. І.
    Розроблено метод розрахунку інтегрального показника рівня соціально-економічної ефективності систем менеджменту підприємств на засадах застосування багатовимірного шкалювання для оцінювання різноспрямованих цільових показників функціонування систем менеджменту та кластерного аналізу для визначення еталонних значень ефективності управління підприємством. Наведено особливості практичного застосування методу та інструментарій перевірки результатів на адекватність. The method of calculating the integral index of the level of socio-еconomic efficiency of enterprise management systems based on the application of multidimensional scaling to assess the functioning of diverse targets management systems and cluster analysis to determine reference values of performance management is developed. The features of the practical application of methods and tools to check the adequacy of the results are presented.