Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Національні особливості ділового спілкування та їх значення в міжнародній діяльності корпорацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Пшик-Ковальська, О. О.; Кара, Н. І.
    Проаналізовано літературні джерела щодо національних особливостей ведення бізнесу в різних країнах. Визначено ключові параметри, на які доцільно орієнтуватись для реалізації успішної міжнародної діяльності національних корпорацій. Сформовано перспективи подальших досліджень теоретико-методологічних засад виокремлення національних стереотипів поведінки у міжнародному бізнесі. Analyzed literary sources on national peculiarities of doing business in different countries. The key parameters which should be oriented to the successful implementation of the international activities of national corporations were defined. Formed prospects for further research of theoretical and methodological principles separation of national behavior in international business.
  • Thumbnail Image
    Item
    Information grounds of business negotiations in international markets
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Gregor, B.; Kalinska-Kula, М.
    The article presents an attempt to assess the degree and scope of using information obtained to support business negotiation processes conducted in international markets. The article includes the characterization of used information sources as well as an analysis of usefulness of obtained information in the context of satisfying information demand of negotiators. The study was based on the results of empirical research that was conducted on the sample of 267 enterprises using the method of direct interview. Наведено спробу оцінити ступінь і масштаби використання інформації, одержаної для підтримки процесів бізнес-переговорів, які проводяться на міжнародних ринках, а також характеристику використаних джерел інформації, а також аналіз корисності отриманої інформації в контексті задоволення інформаційного попиту переговірників. Дослідження ґрунтується на результатах емпіричних досліджень, які проводилися на 267 підприємствах, використовуючи метод прямого інтерв'ю.