Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив параметрів стратегії технічного обслуговування на частоту потрапляння в аварійну ситуацію системи коміркового зв’язку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Озірковський, Л.; Маринович, В.; Колодій, Р.; Ozirkovskyy, L.; Marynovych, V.; Kolodiy, R.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті висвітлено можливості застосування методики синтезу параметрів стратегії технічного обслуговування системи коміркового зв’язку. На основі марковської моделі здійснено оцінювання показника функціональної безпечності системи коміркового зв’язку, а саме частоти потрапляння в аварійну ситуацію, залежно від тривалості періоду планово-профілактичного обслуговування, виконання ремонтних робіт тощо. Особливістю запропонованого підходу є те, що проєктант має змогу вибрати доцільні параметри стратегії тенічного обслуговування на етапі системотехнічного проєктування, коли системи коміркового зв’язку ще не створено в “залізі”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Features of operation of the Tesla Model S90D electric car in the conditions of the cities of Ukraine
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-10) Kachmar, Roman; Lviv Polytechnic National University
    Тенденції сталого розвитку транспорту, використання альтернативних джерел енергії та вимоги зменшення вуглецевого сліду на всіх етапах життєвого циклу і на усіх рівнях автомобільної техніки привели до збільшення частки електромобілів, як із первинною реєстрацією, так і вживаних транспортних засобів. Поява на ринку великої кількості вживаних сучасних електромобілів зумовила потребу розроблення процедур забезпечення їх технічної експлуатації як відповідно до вимог раціонального користування, так і для забезпечення безпеки руху. Виконано дослідження щодо використання електромобіля Tesla Model S90D в умовах України за певних показників навколишнього середовища та за різних налаштувань параметрів електромобіля. Це дало змогу зрозуміти, наскільки ця модель електромобіля придатна для експлуатації в тих чи інших умовах, а також визначити, які параметри налаштування електромобіля найбільше підходять для економного використання у різних умовах та в різні пори року. Дослідженнями зміни ємності акумуляторної батареї електромобіля залежно від температури довкілля встановлено, що ємність зменшується на 1 % на кожен градус від’ємної температури. Визначено комфортний діапазон температур для використання акумуляторної батареї електромобіля (0–20 °С). Визначено також показники ефективності застосування режиму енергозбереження батареї електромобіля – зменшення споживання досягає 14–29 % залежно від увімкнених споживачів енергії. Встановлено істотний вплив тиску в шинах електромобіля на споживання енергії незалежно від ввімкнення споживачів енергії – збільшення від 10 % до 40 % залежно від його швидкості руху. Додатково визначено показники енергоефективності електромобіля для швидкості 140–150 км/год, за якого споживання енергії становить 550–670 Вт-год/км і забезпечує запас ходу на рівні 160 км.
  • Thumbnail Image
    Item
    Про оптимізацію періодичності технічного обслуговування автобусів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Форнальчик, Є. Ю.; Виджак, М. А.; Fornalchyk, Y.; Vydzhak, M.; Національний університет "Львівська політехніка"; ЛКП АТП-1
    Викладено новий підхід у визначенні оптимальної (раціональної) періодичності технічного обслуговування та ремонту автобусів, який відрізняється від відомих тим, що враховується компромісний варіант – забезпечення високого рівня експлуатаційної надійності за помірних витрат на виконання ремонтно-обслуговувальних дій з використанням необхідного технологічного обладнання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив повноти і якості виконання операцій технічного обслуговування автобусів на регулярність їхнього руху на маршрутах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Виджак, М. А.
    Визначено вплив повноти і якості виконання операції технічного обслуговування (ТО) на регулярність руху автобусів на маршрутах. Дослідженнями технологічних процесів ТО (ЩО, ТО-1, ТО-2) автобусів комунального АТП м. Львова та випуску їх на лінію встановлені відхилення від нормативного змісту операцій (фактичне невиконання окремих з них). Виявлені відсотки повноти виконання операцій ЩО автобусів. Визначено щомісячні розподіли відмов автобусів на лінії з технічних причин (неповного виконання операцій ТО) протягом 2014–2015 рр. The state of the question of determining the effect on the completeness and quality of the technical inspections operation (TI) on the regularity of buses on the route was analysed. Previous research processes of the technical inspections (TI-1, TI-2, DI) showed the deviation from executable content operations, failure in separate operations (the actual implementation of some of them). Was discovered the completeness (DI) bus operations. Monthly distributions buses bounce on the line for technical reasons during 2014- 2015 was determined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання показників надійності відмовостійкої системи на основі мажоритарної структури з врахуванням параметрів стратегії аварійного відновлення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Мандзій, Б. А.; Волочій, Б. Ю.; Озірковський, Л. Д.; Змисний, М. М.; Кулик, І. В.
    Об’єктом розгляду є відмовостійкі системи з комбінованим структурним резервуванням, яке містить мажоритарну структуру та ковзне резервування її робочих модулів. Таку відмовостійку систему використовують у практиці проектування програмно-апаратних радіоелектронних систем відповідального призначення та довготривалої експлуатації з аварійним відновленням. Розроблення моделей відмовостійкої системи здійснено з використанням технології аналітичного моделювання. Показано можливості використання розроблених моделей відмовостійкої системи для розв’язання задач її надійнісного проектування. The fault-tolerant systems with a combined structural redundancy, which includes the majority structure and sliding redundancy, are the object of consideration. Such systems in the practice of designing hardware and software of radio-electronic systems important purpose and long-term operation with disaster recovery are used. The development of models of fault-tolerant system implemented using the technology of analytical modeling is carried out. The possibilities of the developed models of fault-tolerant system for solving problems of reliability designing are shown.