Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Applying marketing principles in human resourches management in the current context
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Zakharchyn, H.; Lyubomudrova, N.
    Висвітлено основні аспекти управління персоналом через призму маркетингу, окреслено сучасні реалії, які впливатимуть на формування новітніх концепцій та вибір ефективного інструментарію маркетингу в управлінні персоналом. Акцентовано на особливостях функцій, принципів і завдань маркетингу персоналу відповідно до ключових пріоритетів розвитку суспільства, економіки. Людська праця й інтелектуальний потенціал розглядаються через призму культурологічного фактора, який визначає поведінку на ринку усіх зацікавлених суб’єктів. Обґрунтовано доцільність формування субкультури маркетингу в системі організаційної культури. The basic aspects of personnel management through the prism of marketing, outlines the current realities that affect the formation of new concepts and choice of effective marketing tools in human resources management. The attention is drawn to peculiarities of functions, principles and objectives of personnel marketing in accordance with the key priorities of society’s, economy’s development. Human labor and intellectual potential are considered through the prism of cultural factors, which determines the behavior of all market stakeholders. The necessity of marketing subculture formation in the system of organizational culture is grounded.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Захарчин, Г. М.
    The necessity of forming of marketing subculture is reasonable as a component organizational culture of enterprises; signs, functions and principles of marketing subculture, are distinguished; her role is reflected in stimulation of necessities of humanism character and distribution of practice of the socialethics marketing; directions of development of marketing subculture are described, the basic valuable-regular elements of marketing subculture are marked. Обґрунтовано необхідність формування маркетингової субкультури як складової організаційної культури підприємств; виділено ознаки, функції та принципи маркетингової субкультури; висвітлено її роль у стимулюванні потреб гуманістичного характеру та поширенні практики соціально-етичного маркетингу; охарактеризовано напрями розвитку маркетингової субкультури, зазначено основні ціннісно-регулятивні елементи маркетингової субкультури.