Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Modeling of production processes with regeneration for ensuring enterprise competitiveness
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Мороз, Л. І.; Хома, І. Б.; Гориславець, П. А.; Moroz, L. I.; Khoma, I. B.; Horyslavets, P. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті представлені дослідження та обґрунтування теоретичних питань і прикладних рішень щодо впливу на стан конкурентоспроможності підприємств та механізм управління виробничими процесами з регенерацією (відновленням). Розроблено математичний інструментарій та запропоновано методи розрахунку основних економічних показників, таких як коефіцієнти запуску і прямі нормативні витрати на матеріали, та побудовано на цій основі економіко-математичну модель виробничих процесів з регенерацією, що дає можливість порівняти результати виробництва продукції з витратами ресурсів на її виготовлення та покращення стану конкурентоспроможності стратегічно важливих підприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування інформаційного забезпечення менеджменту персоналу підприємства в системі маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мороз, Л. І.
    Проведена вибірка й узагальнення якісних і кількісних складових формування інформаційного забезпечення для менеджерів у системі маркетингу на прикладі матеріально-технічного забезпечення та збуту продукції підприємства. Обґрунтовано значення інформації в діяльності персоналу підприємства та необхідність використання їх рефлексивно-психологічних ознак. The problems and the complex components of management of enterprise’s marketing activities are considered, as well as selection and generalization of the qualitative and quantitative components of forming of informational support are carried out for managers in the marketing system as an example logistics and marketing company, which included mathematical dependences for determining standards of finished products; volume of sales, total supply of finished products; actual level of sales, predicted sales. The importance of information in activities of company personnel and the need for their reflexive psychological traits is proved that give reason to the selection and ranking of quality traits required sales manager for effective implementation of sale.