Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні тенденції ціноутворення золота в умовах пандемії COVID-19
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Двуліт, З. П.; Омелянчук, А. Б.; Dvulit, Z. P.; Omelianchuk, A. B.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано динаміку дохідності золота на світовому ринку за період 2010–2020 рр. Також розглянуто обсяги попиту на дорогоцінний метал за різними секторами ринку за ІІ квартал 2019–2020 рр. та визначено чинники впливу на ціноутворення золота. Виокремлено переваги золота для інвесторів на противагу нестабільним валютам та цінним паперам під час кризи внаслідок епідемії COVID-19. Проаналізовані обсяги золотовалютних резервів України з кінця 2019 р. по вересень 2020 р. Зроблено висновки щодо основних тенденцій ціноутворення золота в умовах пандемії.
  • Thumbnail Image
    Item
    Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Суслова, Т. О.
    Досліджено динаміку зовнішніх чинників, що формують середовище для маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України. Наведено аналіз економічної ситуації, податкової системи України та зарубіжних країн, темпів інфляції, реальних доходів населення. Виявлено тенденції у конкурентній ситуації на ринку туристичних послуг України, а також у динаміці цін на послуги суміжників / партнерів. The dynamics of the external factors that shape the environment for the marketing of pricing in the tourist market of Ukraine. The analysis of the economic situation, the tax system of Ukraine and foreign countries, the rate of inflation, real incomes. Trends identified in the competitive situation on the market of tourist services in Ukraine, as well as the dynamics of prices for services of subcontractors / partners.
  • Thumbnail Image
    Item
    Logistic approaches to economic-mathematical modeling of pricing influence in government procurement
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Chukhray, N. I.; Melnikov, O. S.; Smyryczynskiy, V. V.
    The article investigates the influence of controlled and uncontrolled factors on price formation in public procurement procedures. Advantages and drawbacks of competitive tender procedures in public procurement are analyzed. The economic and mathematical model for estimating the expected procurement price depending on the number of bidders with the interval price uncertainty on the buyer’s part is offered. Розглянуто контрольовані й неконтрольовані чинники, що впливають на ціноутворення в системі державних закупівель. Проаналізовано переваги та недоліки застосування конкурсних торгів у сфері державних закупівель. Запропоновано економіко-математичну модель оцінювання очікуваної ціни закупівлі залежно від кількості учасників торгів за інтервальної цінової невизначеності з боку замовника торгів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Responding to price changes in the context of growing international competition
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Bondos, І.
    In terms of increasing the number of companies operating on the market, both domestic and foreign companies, right approach to respond to the different types of competitor’ price moves becomes extremely important. The purpose of this article is to present the proper approach to respond to price competition. Adequate reaction to competitor's price reduction may prevent price war, which is absolutely a negative phenomenon. В умовах збільшення кількості компаній, що функціонують як на вітчизняному, так і на закордонному ринках, надзвичайно важливим стає правильний підхід до відповіді на різні типи змін конкурентної ціни. Подано правильний підхід щодо відповіді на цінову конкуренцію. Адекватна реакція на зниження конкурентної ціни може запобігти ціновій війні, яка є абсолютно негативним феноменом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування сучасних систем дистрибуції товарів: проблеми теорії і практики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Лозинський, В. Т.; Міщук, І. П.
    Розглянуто суть термінів “дистрибуція” та “система дистрибуції”. Проаналізовано структуру систем дистрибуції товарів в умовах сучасних економічних реалій та вимоги до основних елементів таких економічних систем. На основі аналізу практики роботи дистриб’юторських компаній визначено основні проблеми функціонування систем дистрибуції готової продукції в умовах кризи. Окреслено напрями розвитку та підвищення ефективності систем дистрибуції товарів в Україні. Are considered essence of definitions “distribution” and “sistem of distribution”. Analysed structure of the systems of distribution of commodities in the conditions of modern economic terms and requirement to the basic elements of such economic systems. On the basis of conducted analysis of practice of work of distributors’ companies basic problems of functioning the systems of distribution of prepared product in the conditions of crisis are definite. Directions of development and rise of efficiency of the systems of distribution of commodities in Ukraine are offered.