Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Ринок непродовольчих товарів в Україні: тенденції розвитку в умовах кризи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Шандрівська, О. Є.; Антіш, І. Т.; Shandrivska, O. Ye.; Antish, I. T.; Національний університет “Львівська політехніка”; ТОВ “НЬЮ ВІТА ГРУП”; Lviv Polytechnic National University; LLC “NEW VITA GROUP”
    Досліджено стан та тенденції розвитку ринку непродовольчих товарів в Україні. Представлено результати маркетингових досліджень потреб і поведінки покупців на цьому ринку. До основних тенденцій розвитку торговельних мереж віднесено: активізація онлайн торгівлі під впливом зростання темпів e-commerce; орієнтування на безпеку та зручність обслуговування в offline торгівлі; розширення каналів комунікації з покупцями; переосмислення вартості ведення бізнесу та перехід до агресивних методів конкурентної боротьби; збільшення частки в товарообороті ритейлерів власних торгових марок.
  • Thumbnail Image
    Item
    Managing the finances of wholesale and retail trading enterprises
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Данилків, Х. П.; Гавран, В. Я.; Гавран, М. І.; Грондскі, Р.; Danylkiv, K.; Havran, V.; Havran, M.; Gradzki, R.; Національний університет “Львівська політехніка”; Лодзинський технологічний університет; Lviv Polytechnic National University; Lodz University of Technology, Lodz
    В умовах стрімких змін в економічному та інституційному середовищі комерційної економічної діяльності оновлюється необхідність забезпечення динамічної конкурентоспроможності підприємств торгівлі. У постійному дисбалансі ринкових умов керівництво торговельних підприємств потребує достатньої інформації про стан як внутрішніх факторів, так і навколишнього середовища. Актуальність полягає в тому, що зовнішнє середовище функціонування торговельної компанії визначає рівень її організації та розвитку, що визначає якість торговельних послуг для споживачів, темпи зростання та прискорення товарообігу, прибутковість торгових компаній. Розкрито теоретичні, методологічні та практичні аспекти вивчення тенденцій розвитку оптових та роздрібних торговельних підприємств в Україні. Предметом дослідження є процес становлення та розвитку підприємств оптової та роздрібної торгівлі України та вдосконалення їх фінансового менеджменту. Ефективне використання заходів щодо поліпшення фінансового менеджменту підприємств торгівлі дасть їм змогу сформувати оптимальну систему ціноутворення, вийти на нові ринки, підвищити задоволеність цільових клієнтів шляхом поліпшення своїх послуг та надання якісних товарів і послуг, підвищення продуктивності та відповідальності персоналу. За даними Державної служби статистики, у 2018 р. зростання обороту роздрібної торгівлі має позитивну динаміку порівняно з попереднім роком, але він змінюється хвилеподібно. Поліпшення було зумовлене розширенням фінансових можливостей домогосподарств, підтриманим підвищенням мінімальної заробітної плати та попиту на торговельні послуги підприємствами реального сектору економіки. За аналізований період збиткові підприємства становлять у середньому третину від загальної кількості суб’єктів господарювання. Ця величина є високою і вказує на нездатність підприємств торгівлі впоратися з кризою та забезпечити сталий розвиток. У 2014–2018 роках спостерігалася тенденція до збільшення роздрібного товарообороту підприємств торгівлі України, а динаміка оптового товарообороту коливалася. Представляючи пряму залежність товарообігу від такого макропоказника, як ВВП, і використовуючи його прогнозовані значення Світовим банком на наступні роки, автори дають прогноз на 2019–2020 рр. підприємств роздрібної торгівлі в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання рейтингових систем для діагностики стану роздрібної торгівлі України на регіональному рівні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Михайленко, О. М.
    Витконано рейтингове оцінювання регіонів України за станом розвитку роздрібної торгівлі, визначені позитивні і негативні аспекти методів рейтингового оцінювання. Здійснено розподіл регіонів України за рівнем розвитку роздрібної торгівлі, виявлено лідерів та аутсайдерів. Визначено зміни щодо позиціювання регіонів України за рівнем розвитку роздрібної торгівлі під час трансформаційних перетворень. Запропоновано використання рейтингових систем для формування регіональних програм розвитку роздрібної торгівлі. Suggests the methodical tool of complex estimation of development of the retail trading of regions, offers possibility of the use of the ratings systems for forming regional strategy of development of the retail trading.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання рейтингових систем для діагностики стану роздрібної торгівлі України на регіональному рівні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Михайленко, О. М.
    Витконано рейтингове оцінювання регіонів України за станом розвитку роздрібної торгівлі, визначені позитивні і негативні аспекти методів рейтингового оцінювання. Здійснено розподіл регіонів України за рівнем розвитку роздрібної торгівлі, виявлено лідерів та аутсайдерів. Визначено зміни щодо позиціювання регіонів України за рівнем розвитку роздрібної торгівлі під час трансформаційних перетворень. Запропоновано використання рейтингових систем для формування регіональних програм розвитку роздрібної торгівлі.Suggests the methodical tool of complex estimation of development of the retail trading of regions, offers possibility of the use of the ratings systems for forming regional strategy of development of the retail trading.