Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Інноваційна активність малих підприємств: проблеми та перспективи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Кіндрацька, Г. І.; Кулиняк, Ю. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано стан та проблеми інноваційної діяльності малих підприємств, досліджено чинники і тенденції зміни їх інноваційної активності, визначено переваги переходу до системно-орієнтованої мережевої інноваційної моделі та розроблено рекомендації щодо вирішення зазначених проблем з метою підвищення значення малого підприємництва у забезпеченні умов інноваційно-технологічного розвитку України.
  • Thumbnail Image
    Item
    Поняття, місце і роль малих підприємств в економіці: економічні та соціальні аспекти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Мадрига, Г. М.
    Здійснено теоретичне узагальнення поняття підприємництва на різних етапах економічного розвитку, виділено характерні риси підприємця, узагальнено підходи щодо визначення малого підприємництва та його ролі в розвитку економіки. In this article the theoretical generalization of the concept of entrepreneurship at different stages of economic development, with emphasis on the characteristics of the entrepreneur, generalized approaches to the definition of small business and its role in economic development.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретичні підходи до аналізу факторів впливу на ефективність діяльності малих підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мадрига, Г. М.
    Здійснено теоретичне узагальнення факторів впливу на ефективність діяльності малих підприємств, запропоновано систему класифікації факторів впливу, систематизовано показники для оцінки рейтингу ефективності малих підприємств. Theoretical generalization of factors of influence on efficiency of activity of small enterprises is carried out in the article, the system of classification of factors of influence is offered, indexes are systematized for the estimation of rating of efficiency of small enterprises.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження можливостей франчайзингу як чинника інтеграції української економіки у світове господарство
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Домарадзька, Г. С.; Гладун, Т. М.
    Досліджені можливості франчайзингу як чинника інтеграції української економіки у світове господарство. Розроблено алгоритм оцінювання привабливості франшиз та здійснено порівняльну оцінку конкретних франчайзингових пропозицій. Зроблено висновки про можливість практичного застосування отриманих результатів та рекомендацій. Possibilities of franchising are investigated as a factor of integration of the Ukrainian economy in the world economy. The algorithm of evaluation of attractiveness of deductibles is worked out and the comparative estimation of concrete franchising suggestions is carried out.Conclusions about the possibility of practical application of the received results and recommendations are drawn.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив економічної кризи на розвиток підприємств малого бізнесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Мадрига, Г. М.
    Розглянуто основні питання розвитку підприємництва в Україні у кризовий та посткризовий період, виявлено переваги та недоліки малого бізнесу в період економічних перетворень, проаналізовано умови для ефективного розвитку малого бізнесу. The article examines the main issues of business in Ukraine during crisis and post-crisis period, advantages and disadvantages of small businesses have been found in the period of economic transformation, the conditions for effective development of a small business have been analyzed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль маркетолога в інноваційній діяльності малого підприємництва
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Коваль, Л. М.
    Розглянуто роль маркетингу у підприємницькій діяльності, особливості розвитку малого підприємництва в Україні та вплив на його інноваційну діяльність ділових якостей маркетолога, висвітлено незрілість інформаційної інфраструктури, що має надавати різні послуги. The article is devoted to the role of marketing in entrepreneurial activity, peculiarities of development of small entrepreneurship in Ukraine and its influence on innovative activity of professional qualities of marketing specialist, immaturity innovative infrastructure that has to provide different services.