Розроблення поста обслуговування зчеплення автобусів малого класу у ФОП "Кіндрат"

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет "Львівська політехніка"

Abstract

Головним завданням автомобільного транспорту є своєчасне та повне задоволення потреб населення у перевезеннях. Виходячи з цього необхідно забезпечити підвищення ефективності та якості роботи транспортної системи в цілому. Подальший розвиток автомобільного транспорту передбачає: зміцнення матеріальної бази; концентрацію транспортних засобів у великих перевізників; покращення якості ТО та ПР. В умовах війни важливим є підвищення ефективності та економічної надійності транспорту. Поряд з тим важливо зменшити затрати ресурсів/коштів на їх утримання. Поставлене завдання доцільно вирішувати такими способами: виготовленням транспортних засобів із вищим рівнем надійності і технологічності; подальше удосконалення методів технічної експлуатації транспорту; підвищенням продуктивності праці та зменшенням трудомісткості проведення робіт із ТО та ПР. В свою чергу реалізація цих напрямків потребує удосконалення виробничої бази АТП для підтримання необхідного рівня технічного стану рухомого складу, а в ряді випадків створення власних обслуговуючих потужностей із відповідним оснащенням постів. Подальше зростання середніх швидкостей та інтенсивності руху, вантажопідйомності та місткості підвищують вимоги надійності та безпеки. В роботі проаналізовано подальші кроки необхідні для удосконалення процесу експлуатації рухомого складу автомобільного транспорту. Наведено перелік типових несправностей зчеплення автобуса малого класу на прикладі Богдан А092. Детально описано технологію технічного обслуговування зчеплення автобуса малого класу Богдан А092. В другому розділі подано характеристику місця практики. Проведений технологічний розрахунок проектованого посту обслуговування зчеплення зчеплення автобусів малого класу. Визначені об'єми робіт, фонди часу та розраховано кількість працівників. Обґрунтовано вибір технологічного обладнання. Розроблено конструкцію універсального пристрою для обслуговування зчеплення автобусів малого класу. Подано технологічний процес обслуговування муфти зчеплення із використанням спроектованого пристрою. Проаналізовано шкідливі фактори, що мають місце у проектованому пості. Проведено аналіз небезпечних факторів та наведено перелік заходів із організації пожежної безпеки поста. Проведені економічні розрахунки показали окупність проекту (1, 1 роки) та чистий прибуток у розмірі 409831,12 грн. Мета дослідження: проектування агрегатного посту із розробленням універсального стенда для обслуговування зчеплення автобусів малого класу в умовах ФОП "Кіндрат".
The primary objective of road transport is the timely and complete fulfillment of the population's transportation needs. Accordingly, it is necessary to enhance the efficiency and quality of the overall transportation system. Further development of road transport involves strengthening the material and technical base, consolidating vehicles under large-scale carriers, and improving the quality of maintenance and repair (M&R). Under wartime conditions, increasing the efficiency and economic reliability of transport is critically important. Simultaneously, it is essential to reduce resource and financial expenditures on vehicle maintenance. These goals can be effectively achieved through the production of vehicles with higher reliability and technological efficiency; continued improvement of technical operation methods; and increasing labor productivity while reducing the labor intensity of maintenance and repair operations. The implementation of these objectives, in turn, requires the enhancement of the production facilities of motor transport enterprises (MTEs) to maintain the required technical condition of the fleet, and in some cases, the creation of in-house maintenance capacities with properly equipped service stations. The continued increase in average speeds, traffic intensity, load capacity, and vehicle size imposes greater demands on reliability and safety. This work analyzes further steps necessary to improve the operation of the rolling stock of road transport. A list of typical clutch malfunctions in a small-class bus is presented, using the Bohdan A092 as an example. The maintenance procedure for the clutch system of the Bohdan A092 small-class bus is described in detail. The second chapter provides a description of the internship site. A technological calculation was conducted for the design of a clutch service station for small-class buses. The scope of work, time funds, and required number of personnel were determined. The selection of technological equipment is substantiated. A design for a universal servicing device for small-class bus clutches has been developed. The process of servicing the clutch assembly using the designed device is provided. Harmful factors present in the proposed service station were analyzed. An assessment of hazardous factors was carried out, and a list of fire safety measures for the station was provided. Economic calculations demonstrated the project's payback period (1.1 years) and a net profit of UAH 409,831.12. Research objective: design of a universal station for car washing works and development of a technological map for work in the area of cleaning and washing works using the proposed equipment. Key words: automobile transport, clutch, buses, clutch assembly, technological calculation.

Description

Citation

Пліш Н. Г. Розроблення поста обслуговування зчеплення автобусів малого класу у ФОП "Кіндрат" : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „6.274.00.00 — Автомобільний транспорт“ / Назарій Григорович Пліш. — Львів, 2024. — 57 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By