Розвиток фрагмента електричної мережі 110 кВ АТ «Тернопільобленерго» з підстанцією «Монастирок» та аналіз характерних режимів
Loading...
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет "Львівська політехніка"
Abstract
У АТ «Тернопільобленерго» дефіцит потужності є проблемою, для вирішення якої необхідний розвиток електричних мереж 35-110 кВ [1]. Розробка проекту розвитку електричної мережі вимагає вирішення ряду необхідних задач: реконструкції діючих підстанцій, їх розподільних злагод; реконструкції діючих ліній електропересилання; проектування нових підстанцій і ліній електричних мереж; дослідження режимів схеми розвитку електричної мережі.
Об’єктом дослідження є фрагмент діючої ЕМ 35-110 кВ з підстанціями «Більче Золоте», «Товсте», «Торське», «Синьків»,
«Богданівка» та «Монастирок» і повітряних ліній «Борщів– Більче Золоте», «Більче Золоте–Товсте», «Товсте–Торське», «Борщів– Богданівка», «Богданівка–Синьків» та новоспоруджених «Торське– Монастирок» та «Синьків–Монастирок».
Предметом дослідження є схема розвитку фрагмента електричної мережі з врахуванням реконструкції підстанцій
«Монастирок» та «Торське» і аналіз її усталених режимів.
Мета роботи – розробити схему розвитку фрагмента нормальної схеми електричних з’єднань 110 кВ АТ «Тернопільобленерго» з реконструйованою підстанцією «Монастирок», здійснити вибір нових трансформаторів підстанції «Монастирок», вибрати проводи повітряних ліній електропересилання та виконати аналіз режимів нової електричної мережі, вибрати її основне силове електроустаткування.
Схему розвитку фрагмента електричної мережі з реконструйованою ПС «Монастирок» розроблено з врахуванням географічного розташування ПС «Монастирок» [2], карти-схеми ПЛ-
110 кВ АТ «Тернопільобленрего» [3], вимог чинних нормативних документів [4]. ПС «Монастирок» буде живитися від шин 110 кВ ПС
«Торське» одноколовою ПЛ «Торське–Монастирок» та шин 110 кВ ПС
«Синьків» одноколовою ПЛ «Синьків–Монастирок». З дотриманням діючих правил і методик [5, 6] вибрано головну схему електричних з’єднань ПС «Монастирок» та її основне силове електроустаткування.
На цифровій моделі схеми розвитку фрагмента електричної мережі з ПС «Монастирок», яку сформовано у графічно- розрахунковому комплексі ДАКАР ЕЛЕКС [7], досліджено нормальні та післяаварійні усталені режими за максимального навантаження підстанцій «Більче Золоте», «Товсте», «Синьків», «Богданівка» та з врахуванням реконструкції ПС «Монастирок» та ПС «Торське» зміни її навантаження.
Втрати активної потужності в електричній мережі з реконструйованою ПС «Монастирок» з живленням електричної мережі від шин 110 кВ ПС «Торське» та шин 110 кВ ПС «Синьків» становлять 946 кВт при навантаженні мережі 43,885 + j22,238 МВА.
Схема розвитку електричної мережі з реконструйованою ПС
«Монастирок» з живленням підстанції від ПС «Торське» та ПС
«Синьків» є оптимальною.
Проводи діючих повітряних ліній «Борщів–Більче Золоте»,
«Більче Золоте–Товсте», «Товсте–Торське», «Борщів–Богданівка»,
«Богданівка–Синьків» та новоспоруджених «Торське–Монастирок» та
«Синьків–Монастирок, у післяаварійних режимах мережі не перевантажувалися. Тому, заміну проводів діючих ПЛ на проводи більшого перерізу виконувати не потрібно
Розроблена схема розвитку електричної мережі АТ
«Тернопільобленерго» з реконструйованою ПС «Монастирок» може бути реалізована, так як ПЛ-110 кВ «Борщів–Більче Золоте»,
«Більче Золоте–Товсте», «Товсте–Торське», «Борщів–Богданівка»,
«Богданівка–Синьків» та новоспоруджені «Торське–Монастирок» та
«Синьків–Монастирок за результатами дослідження нормальних, післяаварійних усталених режимів ЕМ і режиму перспективного навантаження, мають достатній запас по пропускній здатності. Рівень напруг на шинах 10 і 35 кВ підстанцій «Більче Золоте»,
«Товсте», «Торське», «Синьків», «Богданівка» та реконструйованої
«Монастирок» буде забезпечений пристроями регулювання РПН і ПБЗ трансформаторів.
У АТ «Тернопільобленерго» дефіцит потужності є проблемою, для вирішення якої необхідний розвиток електричних мереж 35-110 кВ [1]. Розробка проекту розвитку електричної мережі вимагає вирішення ряду необхідних задач: реконструкції діючих підстанцій, їх розподільних злагод; реконструкції діючих ліній електропересилання; проектування нових підстанцій і ліній електричних мереж; дослідження режимів схеми розвитку електричної мережі. Об’єктом дослідження є фрагмент діючої ЕМ 35-110 кВ з підстанціями «Більче Золоте», «Товсте», «Торське», «Синьків», «Богданівка» та «Монастирок» і повітряних ліній «Борщів– Більче Золоте», «Більче Золоте–Товсте», «Товсте–Торське», «Борщів– Богданівка», «Богданівка–Синьків» та новоспоруджених «Торське– Монастирок» та «Синьків–Монастирок». Предметом дослідження є схема розвитку фрагмента електричної мережі з врахуванням реконструкції підстанцій «Монастирок» та «Торське» і аналіз її усталених режимів. Мета роботи – розробити схему розвитку фрагмента нормальної схеми електричних з’єднань 110 кВ АТ «Тернопільобленерго» з реконструйованою підстанцією «Монастирок», здійснити вибір нових трансформаторів підстанції «Монастирок», вибрати проводи повітряних ліній електропересилання та виконати аналіз режимів нової електричної мережі, вибрати її основне силове електроустаткування. Схему розвитку фрагмента електричної мережі з реконструйованою ПС «Монастирок» розроблено з врахуванням географічного розташування ПС «Монастирок» [2], карти-схеми ПЛ- 110 кВ АТ «Тернопільобленрего» [3], вимог чинних нормативних документів [4]. ПС «Монастирок» буде живитися від шин 110 кВ ПС «Торське» одноколовою ПЛ «Торське–Монастирок» та шин 110 кВ ПС «Синьків» одноколовою ПЛ «Синьків–Монастирок». З дотриманням діючих правил і методик [5, 6] вибрано головну схему електричних з’єднань ПС «Монастирок» та її основне силове електроустаткування. На цифровій моделі схеми розвитку фрагмента електричної мережі з ПС «Монастирок», яку сформовано у графічно- розрахунковому комплексі ДАКАР ЕЛЕКС [7], досліджено нормальні та післяаварійні усталені режими за максимального навантаження підстанцій «Більче Золоте», «Товсте», «Синьків», «Богданівка» та з врахуванням реконструкції ПС «Монастирок» та ПС «Торське» зміни її навантаження. Втрати активної потужності в електричній мережі з реконструйованою ПС «Монастирок» з живленням електричної мережі від шин 110 кВ ПС «Торське» та шин 110 кВ ПС «Синьків» становлять 946 кВт при навантаженні мережі 43,885 + j22,238 МВА. Схема розвитку електричної мережі з реконструйованою ПС «Монастирок» з живленням підстанції від ПС «Торське» та ПС «Синьків» є оптимальною. Проводи діючих повітряних ліній «Борщів–Більче Золоте», «Більче Золоте–Товсте», «Товсте–Торське», «Борщів–Богданівка», «Богданівка–Синьків» та новоспоруджених «Торське–Монастирок» та «Синьків–Монастирок, у післяаварійних режимах мережі не перевантажувалися. Тому, заміну проводів діючих ПЛ на проводи більшого перерізу виконувати не потрібно Розроблена схема розвитку електричної мережі АТ «Тернопільобленерго» з реконструйованою ПС «Монастирок» може бути реалізована, так як ПЛ-110 кВ «Борщів–Більче Золоте», «Більче Золоте–Товсте», «Товсте–Торське», «Борщів–Богданівка», «Богданівка–Синьків» та новоспоруджені «Торське–Монастирок» та «Синьків–Монастирок за результатами дослідження нормальних, післяаварійних усталених режимів ЕМ і режиму перспективного навантаження, мають достатній запас по пропускній здатності. Рівень напруг на шинах 10 і 35 кВ підстанцій «Більче Золоте», «Товсте», «Торське», «Синьків», «Богданівка» та реконструйованої «Монастирок» буде забезпечений пристроями регулювання РПН і ПБЗ трансформаторів.
У АТ «Тернопільобленерго» дефіцит потужності є проблемою, для вирішення якої необхідний розвиток електричних мереж 35-110 кВ [1]. Розробка проекту розвитку електричної мережі вимагає вирішення ряду необхідних задач: реконструкції діючих підстанцій, їх розподільних злагод; реконструкції діючих ліній електропересилання; проектування нових підстанцій і ліній електричних мереж; дослідження режимів схеми розвитку електричної мережі. Об’єктом дослідження є фрагмент діючої ЕМ 35-110 кВ з підстанціями «Більче Золоте», «Товсте», «Торське», «Синьків», «Богданівка» та «Монастирок» і повітряних ліній «Борщів– Більче Золоте», «Більче Золоте–Товсте», «Товсте–Торське», «Борщів– Богданівка», «Богданівка–Синьків» та новоспоруджених «Торське– Монастирок» та «Синьків–Монастирок». Предметом дослідження є схема розвитку фрагмента електричної мережі з врахуванням реконструкції підстанцій «Монастирок» та «Торське» і аналіз її усталених режимів. Мета роботи – розробити схему розвитку фрагмента нормальної схеми електричних з’єднань 110 кВ АТ «Тернопільобленерго» з реконструйованою підстанцією «Монастирок», здійснити вибір нових трансформаторів підстанції «Монастирок», вибрати проводи повітряних ліній електропересилання та виконати аналіз режимів нової електричної мережі, вибрати її основне силове електроустаткування. Схему розвитку фрагмента електричної мережі з реконструйованою ПС «Монастирок» розроблено з врахуванням географічного розташування ПС «Монастирок» [2], карти-схеми ПЛ- 110 кВ АТ «Тернопільобленрего» [3], вимог чинних нормативних документів [4]. ПС «Монастирок» буде живитися від шин 110 кВ ПС «Торське» одноколовою ПЛ «Торське–Монастирок» та шин 110 кВ ПС «Синьків» одноколовою ПЛ «Синьків–Монастирок». З дотриманням діючих правил і методик [5, 6] вибрано головну схему електричних з’єднань ПС «Монастирок» та її основне силове електроустаткування. На цифровій моделі схеми розвитку фрагмента електричної мережі з ПС «Монастирок», яку сформовано у графічно- розрахунковому комплексі ДАКАР ЕЛЕКС [7], досліджено нормальні та післяаварійні усталені режими за максимального навантаження підстанцій «Більче Золоте», «Товсте», «Синьків», «Богданівка» та з врахуванням реконструкції ПС «Монастирок» та ПС «Торське» зміни її навантаження. Втрати активної потужності в електричній мережі з реконструйованою ПС «Монастирок» з живленням електричної мережі від шин 110 кВ ПС «Торське» та шин 110 кВ ПС «Синьків» становлять 946 кВт при навантаженні мережі 43,885 + j22,238 МВА. Схема розвитку електричної мережі з реконструйованою ПС «Монастирок» з живленням підстанції від ПС «Торське» та ПС «Синьків» є оптимальною. Проводи діючих повітряних ліній «Борщів–Більче Золоте», «Більче Золоте–Товсте», «Товсте–Торське», «Борщів–Богданівка», «Богданівка–Синьків» та новоспоруджених «Торське–Монастирок» та «Синьків–Монастирок, у післяаварійних режимах мережі не перевантажувалися. Тому, заміну проводів діючих ПЛ на проводи більшого перерізу виконувати не потрібно Розроблена схема розвитку електричної мережі АТ «Тернопільобленерго» з реконструйованою ПС «Монастирок» може бути реалізована, так як ПЛ-110 кВ «Борщів–Більче Золоте», «Більче Золоте–Товсте», «Товсте–Торське», «Борщів–Богданівка», «Богданівка–Синьків» та новоспоруджені «Торське–Монастирок» та «Синьків–Монастирок за результатами дослідження нормальних, післяаварійних усталених режимів ЕМ і режиму перспективного навантаження, мають достатній запас по пропускній здатності. Рівень напруг на шинах 10 і 35 кВ підстанцій «Більче Золоте», «Товсте», «Торське», «Синьків», «Богданівка» та реконструйованої «Монастирок» буде забезпечений пристроями регулювання РПН і ПБЗ трансформаторів.
Description
Keywords
Citation
Гаврилів В. Т. Розвиток фрагмента електричної мережі 110 кВ АТ «Тернопільобленерго» з підстанцією «Монастирок» та аналіз характерних режимів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „6.141.00.00 — Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка“ / Вадим Тарасович Гаврилів. — Львів, 2024. — 89 с.