Формалізація критеріїв прийняття рішень щодо реконструкції залізничного переїзду "12 км+ 470 м" перегону Рудно - Мшана на основі багатофакторного аналізу ризику методом CBRA

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет "Львівська політехніка"

Abstract

Метою даної кваліфікаційної роботи магістра є обґрунтування доцільності реконструкції залізничного переїзду за критеріями CBRA. Об’єктом дослідження є залізничний переїзд «12 км+470 м» перегону Рудно-Мшана. Предметом дослідження є витрати на реконструкцію залізничного переїзду та вигоди для суспільства, які будуть отримані у результаті цієї реконструкції. У кваліфікаційній роботі магістерській роботі з використанням методу аналізу витрати, вигод і ризиків обґрунтовано доцільність реконструкції залізничного переїзду, що не охороняється, яка полягає у облаштуванні його шлагбаумами та переведення у категорію «що охороняється». Для досягнення цієї мети у роботі виконано аналіз наукових напрацювань за темою дослідження, проаналізовано європейський досвід модернізації залізничних переїздів, методику CBRA-аналізу та особливості її застосування для оцінки ефективності реконструкції залізничних переїздів. Розраховано витрати на реконструкцію залізничного переїзду та рівень суспільних вигод, до яких призведе дана реконструкція, визначено показники економічної ефективності. У результаті розрахунку визначено, що значення економічної чистої приведеної вартості більше 0, а значення економічної норми доходності ERR перевищує рівень соціальної ставки дисконтування, що свідчить про те, що реконструкція залізничного переїзду «12 км+470 м» перегону Рудно-Мшана принесе достатні вигоди для суспільства і є економічно ефективним. Проведено оцінювання ризиків шляхом побудови матриці ризиків і запропоновано шляхи їх мінімізації.
The purpose of this Master's qualification thesis is to justify the feasibility of reconstructing a railway level crossing based on the criteria of the Cost–Benefit and Risk Analysis (CBRA) approach. The object of the study is the railway level crossing located at “12 km + 470 m” on the Rudno–Mshana section. The subject of the study comprises the reconstruction costs of the level crossing and the societal benefits generated as a result of the proposed reconstruction. This Master’s thesis substantiates the feasibility of upgrading an unprotected railway level crossing by equipping it with barriers and reclassifying it as a protected crossing. The justification is based on the CBRA methodology, which integrates the assessment of costs, benefits, and risks. To achieve this objective, the thesis reviews relevant scientific literature, examines European experience in level-crossing modernisation, analyses the CBRA methodology, and outlines its applicability for assessing the effectiveness of level-crossing reconstruction projects. The reconstruction costs and the associated societal benefits were calculated, and the key indicators of economic efficiency were determined. The analysis indicates that the Economic Net Present Value (ENPV) is positive, while the Economic Rate of Return (ERR) exceeds the social discount rate. These results confirm that the reconstruction of the “12 km + 470 m” level crossing on the Rudno–Mshana section will yield substantial societal benefits and is economically justified. A risk assessment was carried out using a risk matrix, and mitigation measures were proposed.

Description

Citation

Орловська О. В. Формалізація критеріїв прийняття рішень щодо реконструкції залізничного переїзду "12 км+ 470 м" перегону Рудно - Мшана на основі багатофакторного аналізу ризику методом CBRA : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „8.273.00.01 — Функціональна безпека залізничного транспорту“ / Олександра Володимирівна Орловська. — Львів, 2025. — 66 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By