Керування тривимірними обʼєктами в рушії Unity за допомогою алгоритмів розпізнавання обличчя
Loading...
Date
2022
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет “Львівська Політехніка”
Abstract
Магістерська кваліфікаційна робота виконана студентом групи КНСШ-21 Шміликом Тарасом Олеговичем. Тема “Керування тривимірними обʼєктами в рушії Unity за допомогою алгоритмів розпізнавання обличчя”. Робота направлена на здобуття ступеня “магістр” за спеціальністю 122 “Комп’ютерні науки”. Метою роботи є створення та розроблення програмного продукту, який дозволяє керувати сіткою вершин тривимірних персонажів у рушії Unity, використовуючи алгоритми розпізнавання обличчя та наслідування виразів. Об’єктом дослідження є керування вершинами та полігонами тривимірних обʼєктів. Предмет дослідження - засоби маніпуляції елементами тривимірної моделі та повʼязані моделі машинного навчання. В результаті виконання роботи було розроблено програмний продукт, який на вподобаній користувачем тривимірній моделі персонажа може повністю повторювати вирази його обличчя. Almost every day, more and more detailed three-dimensional character models appear on the Internet, made by various users for games or anime. Free access to models on the Internet allows their use not only for creating entertainment content, animations, videos, but also educational or scientific projects. The main purpose of this thesis is the creation of a mini-game that can be used for entertainment (improving movement oordination, expressing emotions or emotional relief). The mini-game will match the user's facial expressions (using built in webcam) with a three-dimensional model of the character using a pre-trained machine learning model. The app uses face recognition patterns and the projection of points (facial landmarks) using a pre-trained machine learning model. The data, coordinates and values of projected points are sent to the Unity game engine in real time using a TCP protocol. After receiving the data Unity ensures that the corresponding changes are displayed on the 3D model.
Description
Keywords
unity, python, ігровий рушій, 3D, керування тривимірними моделями, сітка обличчя, розпізнавання обличчя, розпізнавання пози, unity, python, game engine, 3D, three-dimensional object manipulation, facial mesh, facial landmarks, face recognition, pose estimation
Citation
Шмілик Т. О. Керування тривимірними обʼєктами в рушії Unity за допомогою алгоритмів розпізнавання обличчя : пояснювальна записка до магістерської кваліфікаційної роботи : 122 «Комп’ютерні науки» / Тарас Олегович Шмілик ; Національний університет «Львівська політехніка». – Львів, 2022. – 68 с.