Інформаційна система багатоканального автоматизованого приймання та оповіщення користувачів про вимкнення у електромережі

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет "Львівська політехніка"

Abstract

У час повної цифровізації усіх аспектів нашого життя та постійного доступу до мережі Інтернет не можливо уявити собі життя без підключення до мережі. Проте при відключенні електроенергії усі ці системи перестають працювати, але потреба в інформації нікуди не зникає. Саме для таких задач і потрібно використовувати багатоканальні системи прийому інформації, які використовують системи передачі даних, зокрема Інтернет та аналогові системи зв’язку[2]. При відключенні електроенергії у людей зазвичай пропадає можливість отримувати повідомлення мережею Інтернет та залишаються лише аналогові системи. Об’єктом дослідження є процес передачі повідомлень використовуючи різні системи передачі як цифрові так і аналогові. Предметом дослідження є моделі, методи і засоби розроблення інформаційної системи багатоканального автоматизованого приймання та оповіщення користувачів про вимкнення у електромережі. Наукова новизна одержаних результатів: централізована система що дозволяє передавати повідомлення різними каналами передачі. Мета і задачі дослідження. Мета дослідження інформаційної системи автоматичного отримання повідомлень, полягає в описі можливих способів отримання та відправки повідомлень користувачам і гарантування того, що користувач зможе як подати повідомлення так отримати його зручним для себе методом. Результатом виконання дослідження стала інформаційна система багатоканального автоматизованого приймання та оповіщення користувачів про вимкнення у електромережі. Інформаційна система направлена для зручної комунікації між компанією надавачем електроживлення та її користувачами. Побутовому споживачу інформація про планові або аварійні вимкнення в мережах електропередачі дозволяють планувати та модифікувати свій графік, що дає змогу не пропускати важливі події і бути готовим до вимкнень. Для споживачів, які використовують електроенергію у ведені бізнесу, це набагато критичніше оскільки простої в роботі напряму вплив на прибуток, повідомлення про планові вимкнення дає змогу зменшити витрати. Оперативна система отримання повідомлення про вимкнення дає змогу компаніям, які надають послуги розподілення електроенергії, швидко вирішувати усі аварійні вимкнення.[1]
With the full digitalization of all aspects of our lives and constant access to the Internet, it is impossible to imagine life without a network connection. However, when the electricity is cut off, all these systems stop working, but the need for information does not disappear. It is for such tasks and need to use multi-channel information reception systems that use data transmission systems, including the Internet and analog communication systems [2]. When there is a power outage, people usually lose the ability to receive messages over the Internet and only analog systems remain. The object of research is the process of messaging using different transmission systems, both digital and analog. The subject of the research is models, methods and means of developing an information system of multi-channel automated reception and notification of users about power outages. Scientific novelty of the obtained results: a centralized system that allows you to transmit messages through different transmission channels. The purpose and objectives of the study. The purpose of researching the information system of automatic receipt of messages is to describe possible ways to receive and send messages to users and ensure that the user can both submit a message and receive it in a convenient way. The result of the study was an information system of multi-channel automated reception and notification of users about power outages. The information system is designed for easy communication between the power supply company and its users. Information about planned or emergency shutdowns in the power transmission networks allows the household consumer to plan and modify their schedule, which allows them not to miss important events and be ready for outages. For consumers who use electricity in doing business, this is much more critical because downtime has a direct impact on profits, and notifications of planned shutdowns can reduce costs. An operational shutdown notification system allows companies that provide power distribution services to resolve all emergency shutdowns quickly. [1] List of used literature sources. 1. Information on the procedure for consideration of claims for damages due to non-compliance with quality indicators for the provision of electricity distribution services [Electronic resource] - access mode: https://www.nerc.gov.ua/news/informatsiya-stosovno-poryadku-rozglyadu-zvernen-shchodo-vidshkoduvannya-zbitkiv-vnaslidok-nedotrimannya-pokaznikiv-yakosti-nadannya-poslug-z-rozpodilu-elektrichnoi-energii?news=11374 (application date April 22, 2022) 2. Rahman, Mohammad Masudur & Sarwar, Nafish. (2014). VoIP Implementation Using Asterisk PBX. IOSR Journal of Business and Management. 15. 47-53. 10.9790 / 487X-1564753.

Description

Keywords

Citation

Піховський М. Р. Інформаційна система багатоканального автоматизованого приймання та оповіщення користувачів про вимкнення у електромережі : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „6.126.00.01 — Інтелектуальні інформаційні технології“ / Михайло Романович Піховський. — Львів, 2021. — 77 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By