Розроблення вебзастосунку автоматизації діяльності репетиторів

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет "Львівська політехніка"

Abstract

Сфера освітніх технологій активно розвивається в умовах цифрової трансформації суспільства, що стимулює попит на індивідуальні форми навчання. Приватне репетиторство стало поширеною практикою, однак викладачі, які працюють самостійно, часто стикаються з труднощами в організації своєї діяльності. Ведення розкладу занять, облік успішності, контроль оплат та збереження методичних матеріалів здебільшого здійснюється вручну або за допомогою неуніфікованих інструментів. Такий підхід ускладнює управління навчальним процесом і не забезпечує необхідної ефективності. Актуальність обраної теми полягає у необхідності створення єдиного цифрового інструменту для підтримки діяльності репетиторів, який би об’єднував усі функції в зручному інтерфейсі. Отже, у даній роботі проаналізовано сучасні потреби приватних викладачів у контексті цифрової трансформації освіти, досліджено існуючі програмні рішення та виявлено їхні недоліки, що заважають ефективному впровадженню в репетиторську практику. Сформульовано функціональні та нефункціональні вимоги до інформаційної системи, обґрунтовано вибір технологій для реалізації вебзастосунку, спроєктовано архітектуру програми, базу даних, інтерфейс користувача та логіку обробки даних. У результаті розроблено вебзастосунок, який автоматизує ключові аспекти роботи репетитора та сприяє покращенню організації навчального процесу. Об’єктом дослідження є вебзастосунок автоматизації діяльності репетиторів. Предметом дослідження є розроблення вебзастосунку автоматизації діяльності репетиторів. Метою даної роботи є розроблення вебзастосунку, який забезпечує повноцінну цифрову підтримку репетиторської діяльності та дозволяє автоматизувати адміністративні й освітні процеси. Проблематика завдання полягає у відсутності комплексних програмних засобів для організації роботи репетиторів, які б були водночас зручними, адаптивними та відповідали специфіці індивідуального навчання. Існуючі сервіси часто є надто складними або фрагментарними, що ускладнює їх практичне застосування для викладачів без технічної підготовки. Практичне значення результатів дослідження полягає у створенні адаптивного та доступного інструменту для автоматизації репетиторської діяльності. Запропонована система дозволяє зменшити навантаження на викладача, підвищити якість навчального процесу та створити умови для персоналізованого підходу в освіті.
The field of educational technologies is actively developing in the context of the digital transformation of society, which stimulates the demand for individualized forms of education. Private tutoring has become a widespread practice, but teachers working independently often face difficulties in organizing their activities. Maintaining class schedules, keeping track of progress, controlling payments, and storing teaching materials is mostly done manually or with non-standardized tools. This approach complicates the management of the educational process and does not provide the necessary efficiency. The relevance of the chosen topic lies in the need to create a single digital tool to support tutors' activities that would combine all functions in a user-friendly interface. Thus, this paper analyzes the current needs of private tutors in the context of the digital transformation of education, examines existing software solutions and identifies their shortcomings that hinder their effective implementation in tutoring practice. The functional and non-functional requirements for the information system are formulated, the choice of technologies for the implementation of the web application is substantiated, the program architecture, database, user interface and data processing logic are designed. As a result, a web application has been developed that automates key aspects of the tutor's work and helps to improve the organization of the educational process. The object of study is a web application for automating the work of private tutors. The subject of the study is development of a web application for automating the work of private tutors. The aim of this work is to develop a web application that provides full digital support for tutoring activities and automates administrative and educational processes. The problematic of the task is the lack of comprehensive software tools for organizing the work of tutors that would be both convenient, adaptive, and meet the specifics of individualized learning. Existing services are often too complicated or fragmented, making them difficult to use in practice for teachers without technical training. The practical significance of the research results is to create an adaptive and accessible tool for automating tutoring activities. The proposed system allows to reduce the workload of the teacher, improve the quality of the educational process and create conditions for a personalized approach in education.

Description

Citation

Викрикач О. І. Розроблення вебзастосунку автоматизації діяльності репетиторів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „6.122.00.00 — Комп'ютерні науки“ / Олена Іванівна Викрикач. — Львів, 2024. — 67 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By