Маркетингова товарна політика рекламно-поліграфічної фірми "Пластілін"

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет "Львівська політехніка"

Abstract

Маркетингова товарна політика підприємства на ринку має реалізуватися з дотриманням певних принципів [1]. При її формуванні підприємство повинно орієнтуватися на багаторівневу маркетингову концепцію товару [2, с. 88]. У маркетинговій товарній політиці підприємства важливу роль відіграє управління асортиментом товарів [3, с. 33-34], його оновлення [4, с. 158], управління якістю товарів [5]. Об’єкт дослідження – маркетингова товарна політика рекламно-поліграфічної фірми "Пластілін". Предмет дослідження – теоретико-методичні положення щодо формування маркетингової товарної політики підприємства на ринку. Мета дослідження: аналіз маркетингової товарної політики рекламно-поліграфічної фірми "Пластілін", розроблення рекомендацій у напрямі її вдосконалення на рекламно-комунікаційному ринку України. Результати дослідження. Початок війни змусив рекламні агенції вести пошук нових моделей роботи та напрямів свого подальшого фінансування, адаптовуватися до складних умов діяльності. Рекламно-поліграфічна фірма "Пластілін" є лідером на ринку зовнішньої реклами в м. Здолбунів. Дана компанія пропонує клієнтам достатньо широкий асортимент рекламної поліграфії та святкової атрибутики, а також фотопослуги та послуги ксерокопіювання і друку, сканування, комп’ютерного набору текстів та їх верстки, ламінування, зшивку пружинкою, розроблення дизайну рекламної продукції та виготовлення печаток і штампів, а також розміщення зовнішньої реклами в м. Здолбунів. У структурі товарного асортименту фірми "Пластілін" найбільшу частку займають поліграфія та подарунки. Уся продукція даної рекламно- 5 поліграфічної фірми характеризується наявністю власного логотипу, який використовується нею на сайті та на сторінках соцмереж. Товари та послуги досліджуваного підприємства є якісні, що обумовлено використанням ним сучасних технологій та високоякісних матеріалів, кваліфікованого персоналу. У напрямі підвищення конкурентоспроможності підприємства, залучення нових клієнтів рекламно-поліграфічній фірмі "Пластілін" рекомендовано періодично оновлювати свій асортимент товарів чи послуг. У роботі з цією метою їй пропонується виробництво екологічно безпечних товарів, зокрема вони можуть бути адресовані закладам громадського харчування. Мова йде про одноразовий паперовий посуд (зокрема, стаканчики та тарілки) із логотипами компанії та сети (зокрема, паперові підставки під посуд), на яких теж буде подаватися рекламна інформація.
Маркетингова товарна політика підприємства на ринку має реалізуватися з дотриманням певних принципів [1]. При її формуванні підприємство повинно орієнтуватися на багаторівневу маркетингову концепцію товару [2, с. 88]. У маркетинговій товарній політиці підприємства важливу роль відіграє управління асортиментом товарів [3, с. 33-34], його оновлення [4, с. 158], управління якістю товарів [5]. Об’єкт дослідження – маркетингова товарна політика рекламно-поліграфічної фірми "Пластілін". Предмет дослідження – теоретико-методичні положення щодо формування маркетингової товарної політики підприємства на ринку. Мета дослідження: аналіз маркетингової товарної політики рекламно-поліграфічної фірми "Пластілін", розроблення рекомендацій у напрямі її вдосконалення на рекламно-комунікаційному ринку України. Результати дослідження. Початок війни змусив рекламні агенції вести пошук нових моделей роботи та напрямів свого подальшого фінансування, адаптовуватися до складних умов діяльності. Рекламно-поліграфічна фірма "Пластілін" є лідером на ринку зовнішньої реклами в м. Здолбунів. Дана компанія пропонує клієнтам достатньо широкий асортимент рекламної поліграфії та святкової атрибутики, а також фотопослуги та послуги ксерокопіювання і друку, сканування, комп’ютерного набору текстів та їх верстки, ламінування, зшивку пружинкою, розроблення дизайну рекламної продукції та виготовлення печаток і штампів, а також розміщення зовнішньої реклами в м. Здолбунів. У структурі товарного асортименту фірми "Пластілін" найбільшу частку займають поліграфія та подарунки. Уся продукція даної рекламно- 5 поліграфічної фірми характеризується наявністю власного логотипу, який використовується нею на сайті та на сторінках соцмереж. Товари та послуги досліджуваного підприємства є якісні, що обумовлено використанням ним сучасних технологій та високоякісних матеріалів, кваліфікованого персоналу. У напрямі підвищення конкурентоспроможності підприємства, залучення нових клієнтів рекламно-поліграфічній фірмі "Пластілін" рекомендовано періодично оновлювати свій асортимент товарів чи послуг. У роботі з цією метою їй пропонується виробництво екологічно безпечних товарів, зокрема вони можуть бути адресовані закладам громадського харчування. Мова йде про одноразовий паперовий посуд (зокрема, стаканчики та тарілки) із логотипами компанії та сети (зокрема, паперові підставки під посуд), на яких теж буде подаватися рекламна інформація. Ключові слова: маркетингова товарна політика, рекламно-комунікаційний ринок України, друкована реклама, оновлення товарного асортименту. Перелік використаних літературних джерел. 1. Хринюк О.С., Ганіч С.С. Товарна політика підприємства: адаптація товарів до вимог міжнародного ринку. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 41. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1549/1490 (дата звернення: 28.05.2025). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-25. 2. Бабух І.Б., Романюк Н.В. Маркетинговий аналіз товарної політики підприємства: цілі, завдання, перспективи. Економіка і регіон. 2024. № 1 (92). С. 87-93. DOI: https://doi.org/10.26906/EiR.2024.1(92).3313. 3. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Косар Н. Маркетингова товарна політика: підручник. Львів, 2022. 376 с. 4. Тохтамиш Т.О., Шептуха О.М. Формування маркетингових стратегій виведення нового товару на ринок. Бізнес-навігатор. 2024. Вип. 1 (74). С. 156-161. DOI: https://doi.org/10.32782/business-navigator.74-26. 5. Лозова Т.М. Сучасні аспекти управління якістю товарів. Підприємництво і торгівля. 2023. № 35. С. 30-38. DOI: https://doi.org/10.32782/2522-1256-2023-35-04.

Description

Citation

Сидорчук Д. О. Маркетингова товарна політика рекламно-поліграфічної фірми "Пластілін" : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „6.075.00.00 — Маркетинг“ / Дарія Олександрівна Сидорчук. — Львів, 2024. — 47 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By