Browsing by Author "Іванов, Микола"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Державницька концепція громадянської освіти і виховання в історичних та літературних документах часів Київської Русі(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Іванов, МиколаРозглянуто окремі історичні та літературні документи періоду існування Київської держави, які відображають погляди їх авторів на питання громадянської освіти та виховання. Автор намагається з’ясувати пріоритети стародавньої педагогіки в питаннях поширення знань про політику та форму¬вання громадянської культури. Зроблено висновок про те, що дослідження найпродуктивніших ідей давніх часів, які пов’язані з розумінням різних аспектів організації системи політичної освіти та громадянського виховання, могли б допомогти краще зрозуміти їх роль і значення сьогодні. The article is dedicated to consideration of the separate historical and literary documents of the term existence of the Kiev state, which one contain views of their writers on problems of civil education. The writer aims to define priorities of pedagogics of ancient times in problems of spread of knowledge on policy and formation of civil culture. In the article is draw a conclusioned that research of the most productive ideas of ancient times, which one bound with comprehension of miscellaneous aspects of organization of a system of political education and civil education, could help best to perceive their role and value today.Item Деякі аспекти формування політичної культури засобами громадянської і політичної освіти в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Іванов, МиколаПрисвячено методологічним аспектам дослідження проблем політичної та громадянської освіти Звернено увагу на певну неузгодженість в науковій літературі понять “політична освіта” та “громадянська освіта”. Пропонуються власні тлумачення вказаних понять та робиться висновок про необхідність визначити суть вказаних понять, спираючись виключно та їх змістовні характеристики. The given article is dedicated to methodological aspects of research of problems of political and civil education. The writer pays attention to definite inconsistency in the scientific literature of concepts “political education” and “civil education”. In the article the own explanations of the indicated concepts are tendered and is draw a conclusioned necessity to determine the contents of the indicated concepts, resting exclusively on their pithy characteristics.