Browsing by Author "Гунькало, Алла"
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item ARDUINO based automated temperature controller system for cryostat(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Сус, Богдан; Гунькало, Алла; Sus, Bohdan; Hunkalo, Alla; Taras Shevchenko National University of Kiev; Lviv Polytechnic National UniversityЗапропонована автоматизована система управління температурою кріостата для низькотемпературних гальваномагнітних вимірювань (4,2–77–270 К). Автоматизована система працює автономно за допомогою мікроконтролера. Система керування потужністю нагрівача в термостаті діє за принципом широтно- імпульсної модуляції. Автоматизована система управління ґрунтується на стандартному обладнанні, тому доступна для практичного використання.Item Аналіз затрат на якість продукції(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005) Бичківський, Роман; Гунькало, АллаПроаналізовано витрати на якість продукції для запобігання виробництву неякісної продукції і послуг, що приводить до значних скорочень втрат від браку – як внутрішніх, так і зовнішніх. Осуществляется анализ затрат на качество продукции для предупреждения производства некачественной продукции и услуг, что приводит к значительным сокращениям потерь от брака – как внутренних, так и внешних. The analysis of the products quality costs for the prevention of products poor-quality manufacture is carried out , that results in significant reductions of losses from shortage both internal and external.Item Методи оцінювання систем управління якістю(Національний університет "Львівська політехніка", 2008) Столярчук, Петро; Байцар, Роман; Гунькало, АллаРозглядаються методи оцінювання систем управління якістю (СУЯ), їхні переваги і недоліки. Встановлено, що для оцінювання СУЯ декількох підприємств-конкурентів можна використовувати ті самі методи, що і для оцінювання якості продукції (рейтингові методи). Визначено, що оцінювання СУЯ доцільно здійснювати на основі комплексного аналізу процесів. Рассматриваются методы оценки систем управления качеством (СУК), их преимущества и недостатки. Установлено, что для оценки СУК нескольких предприятий-конкурентов можно использовать те же методы, что и для оценки качества продукции (рейтинговые методы). Определено, что оценивание СУК целесообразно осуществлять на основе комплексного анализа процессов. The estimation method of the quality management system (QMS) are considered, their advantages and lacks are revealed. Is determined, that for an QMS estimation of a few enterprises-competitors can be used the same methods, that and for estimation of product quality (rating methods). It is definite, that the QMS evaluation is expediently to carry out on the basis of the complex analysis of processes.Item Оцінка впливу сертифікації системи управління якістю на виготовлення якісної продукції(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Гунькало, Алла; Бичківський, Роман; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто питання важливості досліджень з підтвердження впливу сертифікації систем управління якістю на виготовлення якісної продукції з наведенням прикладу експертної оцінки.Item Оцінювання задоволеності споживачів якістю продукції та вироблення способів її поліпшення(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Козак, Ореста; Гунькало, Алла; Бойко, ОксанаРозроблено порядок оцінювання міри задоволеності споживачів якістю продукції з використанням алгоритму нечіткого логічного виведення Мамдані, який дає змогу спрогнозувати вплив зміни показників якості на якість продукції загалом і задоволеність нею споживачів. Разработан порядок оценивания меры удовлетворенности потребителей качеством продукции с использованием алгоритма нечеткого логического вывода Мамдани, который позволяет спрогнозировать влияние изменения показателей качества на качество продукции в целом и удовлетворенность ею потребителей. Developed the assessment order of consumers satisfaction by product quality using fuzzy inference algorithm of Mamdani, which enables to predict the impact of quality indicators changes on quality of product in general and customer satisfaction of product quality.Item Тенденції розвитку стандартів ISO серії 9000(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2007) Байцар, Роман; Гунькало, АллаПроаналізовано тенденції розвитку міжнародних стандартів ІSО серії 9000 та підходів до управління якістю в період з початку введення першої версії стандартів і дотепер. Наводяться дані про зміни, які вже відбуваються і ще відбудуться при перегляді міжнародних стандартів вищезгаданої серії. Осуществляется анализ тенденций развития международных стандартов ІSО серии 9000 и подходов к управлению качеством в период с начала введения первой версии стандартов и к настоящему времени. Приводятся данные об изменениях, которые уже происходят и еще произойдут при пересмотре международных стандартов выше упомянутой серии. The analysis of the development tendencies of the international ISO standards of the series 9000 and approaches to quality management in the period from the beginning of introduction of the standard primary version and to the present time is conducted. Data concerning the changes which have already taken place and will happen in the future at the revision of international standards of mentioned above series are notified.