Browsing by Author "Дайновський, Ю. А."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Банк рішень як елемент вдосконалення управління у бізнесі(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Дайновський, Ю. А.Розглянуто проблеми, пов'язані зі створенням інформаційного банку бізнес- рішень. Наведено структуру реально створеного банку. Обґрунтовано необхідність широкого використання банків рішень під час управління. Daynovsky Y. A. Bank of Solutions as an Element of Management Perfection in Business. The problems connected with creation of information bank of business - solution are considered. The structure of the really created bank is enclosed. The necessity of wide adaptation of banks of solutions to management is justified.Item Маркетингові прийоми емоціоналізації пропозиції і цінності(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гліненко, О. К.; Дайновський, Ю. А.Item Особливості обслуговування розосереджених контингентів споживачів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Дайновський, Ю. А.; Ситник, Н. С.Проаналізовано критерії віднесення окремих видів діяльності до сфери послуг. Запропоновано класифікацію категорій розосереджених контингентів споживачів. Розглянуто специфіку обслуговування розосереджених споживачів. The criteria of belonging the individual kinds of activity to a sphere of services are analyzed. The classification of categories of the dispersed quota of the consumers is proposed. The specificity of process of servicing the dispersed consumers is considered.Item Проблеми впровадження екологічного маркетингу в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Дайновський, Ю. А.; Гліненко, Л. К.; Львівський торговельно-економічний університет; Національний університет "Львівська політехніка"Item Розв’язання конфліктних задач бізнесу прийомами “псевдозеленого” маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Гліненко, Л. К.; Дайновський, Ю. А.Розглянуто сучасні тенденції розвитку екологічного маркетингу та їх вплив на формування спеціальної категорії прийомів маркетингу – прийомів “псевдозеленого” маркетингу. Запропоновано класифікацію цих прийомів та досліджено можливості їх використання як інструментів розв’язання конфліктних задач бізнесу. Modern trends of the ecological marketing trends and their impact on generation the special class of marketing tricks – “pseudogreen” marketing tricks - are examined. Classification of these tricks is proposed and opportunities of applying them as a tool for solving the conflict problems of business are investigated.