Browsing by Author "Довгунь, О. С."
Now showing 1 - 10 of 10
- Results Per Page
- Sort Options
Item Актуальні ринкові зміни, що впливають на розвиток логістики(Видавництво Львівської політехніки, 2017-05-18) Довгунь, О. С.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Договірні відносини між промисловим підприємством/позичальником та банком/кредитором(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Довгунь, О. С.Item Концептуальні засади управління відносинами машинобудівних підприємств у мережі взаємозв’язків(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Довгунь, О. С.Досліджено взаємовідносини між підприємствами, їхні види, форми співпраці. Обґрунтовано важливість врахування машинобудівними підприємствами властивостей та чинників широкої мережі взаємозв’язків. Виділено концептуальні засади управління відносинами з суб’єктами господарювання з метою їх ефективності для підприємств. Investigated mutual relations between enterprises, their kinds, forms of collaboration. Substantiated the іmportance of accounting by machine-building enterprises properties and factors of wide network of intercommunications. Highlighted the conceptual foundations of relationship management with the different business actors to their effectiveness for enterprises.Item Концепція інформаційного забезпечення інвестиційного розвитку промислових підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Довгунь, О. С.Проаналізовано останні дослідження, які стосуються ефективного розвитку підприємств. Розглянуто проблеми процесу інвестиційного процесу промислових підприємств та обґрунтовано важливість їх подолання. Розкрито роль інформаційного забезпечення діяльності підприємств з метою успішного процесу інвестування. Виділено можливі позитивні результати внаслідок вдалих договірних відносин. Analyzed recent studies concerning the effective development of businesses. Consider the problems of the investment process of industrial enterprises and justified the importance of their resolution. Explores the role of the information support of enterprises activities in order to successful investing. Set aside a possible positive results due to successful contractual relationship.Item Моделювання впливу фінансового стану підприємства на доступ до кредитних ресурсів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Довгунь, О. С.Досліджено взаємозв’язок між вибраними показниками діяльності машинобудівних підприємств, що виникає під час користування ними банківських кредитів, та вплив окремих факторів на концентрацію позичкового капіталу підприємств. Зроблено висновки щодо впливу змін у фінансових показниках підприємств, які є передумовою додаткового фінансування або наслідком вдалого чи невдалого використання кредитних ресурсів. Investigated the relationship between selected indicators of machine-building enterprises, which occurs during the use of bank loans and the impact of individual factors on the concentration of debt capital firms. The conclusion is about the impact of changes on financial indicators of enterprises, which is a prerequisite for additional funding or the result of a successful or unsuccessful use of credits.Item Проблематика «холодної» логістики в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Руда, С. І.; Довгунь, О. С.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Довгунь, О. С.Досліджено сучасні маркетингові підходи для підприємств у контексті формування лояльності клієнтів. Зокрема обгрунтовано важливість маркетингу аналітичного, контент-маркетингу, сфери управління продуктом та управління відносинами “В2В”. Вказано на необхідність не лише впровадження СRM, а й ефективного використання цієї системи. Охарактеризовано види маркетингових витрат, за якими підприємства у сучасних ринкових умовах мали б проводити диференціацію. Зроблено висновки щодо можливостей розвитку маркетингу з метою утримання конкурентних позицій підприємствами, враховуючи застосування наукових методик. Researched the modern marketing approaches for enterprises in the context of customer loyalty. In particular, justify the importance of analytical marketing, content marketing, product management аnd management of relationship “B2B”, the necessity of not only the implementation of CRM, but also efficient use of the system. Characterized types of marketing expenses for which the company in the current market conditions would pursue differentiation. The conclusion is about the possibilities of marketing development to hold competitive positions by enterprises, including the use of scientific methods.Item Сучасні чинники підсилення впливу маркетингу на клієнтів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Довгунь, О. С.; Висоцький, М.; Національний університет "Львівська політехніка"Item Тенденції розвитку українського ринку вантажних перевезень(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Довгунь, О. С.; Руда, С. І.; Національний університет "Львівська політехніка"Item Трендові аспекти управління витратами та контролінгу на підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Довгунь, О. С.Обґрунтовано важливість систематизування витрат у діяльності підприємствами, враховуючи зростання конкурентної боротьби. Досліджено потреби у впровадженні підприємствами сучасних підходів до управління витратами та результатами діяльності. Визначено, що оскільки операції, які творять процеси в організаціях, реалізують різні підрозділи, обліку відповідальності не вистачає для творення вартості для клієнта, а управління процесами стає все більш актуальним. Зроблено висновки щодо можливостей розвитку підприємств з підвищенням ролі контролінгу, цільовим встановленням показників для працівників та центрів відповідальності. Substantiated the importance of systematization costs at the enterprise, despite the competition. Researched companies need to introduce modern approaches in management of costs and activity in general. Determined that process management is becoming more important because the operations that create processes in organizations are mplemented by different departments, in accordance the accounting of responsibility doesn’t create the value for the customer. Summarized the opportunities for businesses development by enhancing the role of controlling, the determination of KPI for employees and responsibility centers.