Browsing by Author "Кубів, С. І."
Now showing 1 - 12 of 12
- Results Per Page
- Sort Options
Item Комерціалізація нових знань, як стратегічний шлях підвищення конкурентоспроможності України та регіону(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Кубів, С. І.Досліджено відносини між комерціалізацією знань та стратегією інноваційного розвитку економіки України. Обґрунтовано передумови та ідентифіковано чинники формування ефективної національної інноваційної системи, очікувані наслідки та окреслено стратегічні завдання інноваційного розвитку регіонів. It is investigational relations between commercialization of knowledges and strategy of innovative development of economy of Ukraine. Grounded pre-conditions and the factors of forming of the effective national innovative system are identified, expected consequences and outlined strategic tasks of innovative development of regions.Item Концепція ланцюга вартості в управлінні вартістю комерційного банку(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Миколишин, М. М.; Кубів, С. І.; Крикавський, Є. В.Item Логістичне моделювання інвестиційного забезпечення підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Таранський, І. П.; Кубів, С. І.; Довба, М. О.Викладено метод логістичного моделювання інвестиційного забезпечення підприємства, на основі якого розроблена процедура модельної оптимізації управління інвестиційним розвитком підприємств. Stated method of logistic modeling of investment ensuring an enterprise, on the base which developing procedure to model optimization of governing investment development of enterprises.Item Маркетингова політика у формуванні привабливості банку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Кубів, С. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядаються особливості збутової та комунікаційної політики банку з погляду збільшення привабливості його послуг для клієнтів за рахунок підвищення їх якості. The problems of distribution and communication of a bank in the aspects of attractive increasing of its services for the clients due to quality increasing are analysed.Item Особливості формування логістичної системи комерційного банку(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Кубів, С. І.; Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.Розглядаються особливості формування логістичної системи комерційних банків та підвищення рівня обслуговування клієнтів банківських установ. The features of formation of the logistic system of commercial banks and rise of level of maintenance of clients of bank institutions are considered.Item Оцінка комерційного банку в концепції досконалої привабливості(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Кубів, С. І.Розглянуто характеристики привабливості банку для різних суб’єктів та подано методику визначення привабливості банківських установ для роздрібних клієнтів. Обгрунтовано напрями досягнення досконалої привабливості. Descriptions of attractiveness of bank are considered for différent subjects and the method of determination of attractiveness of bank institutions is given for retail clients. The main directions of achievement of perfect attractiveness are determined.Item Перспективи розвитку банківського сектору економіки України в умовах глобалізації(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Кубів, С. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядаються особливості співпраці Польщі та України у фінансовому секторі, визначені передумови для залучення іноземних інвестицій в економіку України та її банківську систему.Item Реалізація сучасних маркетингових концепцій у діяльності комерційного банку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Кубів, С. І.; Крикавський, Є. В.; Косар, Н. С.Визначено необхідність використання банківськими установами України концепції маркетингу відносин та соціально-етичного маркетингу, розроблено конкретні заходи, які сприяють їх втіленню у діяльність комерційних банків (використання нових ознак сегментації ринку, сучасних каналів розподілу продуктів, пакетування продуктів та послуг, формування іміджу, інформаційна відкритість для клієнтів). The certain necessity of use by bank establishments of Ukraine of the concept of marketing of the relations and social – ethical of marketing developed concrete measures, which assist their embodiment in activity of commercial banks (use of new attributes of segmentation of the market, modern channels of distribution of products, assembly in a complex of products and services, formation of image, information openness for the clients).Item Тенденції розвитку конкуренції на ринку банківських послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Кубів, С. І.Аналізуються тенденції конкурентного становища вітчизняних банків та подаються рекомендації щодо зростання їх привабливості для клієнта з використанням концепції бенчмаркінгу. The tendencies of competition environment of the Ukrainian banks are analysed. The recommendation for growth of banks attractive for clients on the base of benchmarkinq are given.Item Україна: боргові ризики – міфічні чи реальні? Невтішні прогнози світової економіки(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кубів, С. І.Item Україна: боргові ризики – міфічні чи реальні? Невтішні прогнози світової економіки(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кубів, С. І.Item Інвестиційне забезпечення підприємств: маркетингові і логістичні концепції(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Таранський, І. П.; Кубів, С. І.; Довба, М. О.Концептуально застосовані маркетингові та логістичні підходи до аналізу та обґрунтування вибору форм інвестиційного забезпечення підприємств. Подано аналітичні оцінки кластер-чинників інвестиційного середовища в Україні. Conceptual applying marketing and logistics approaches to the analysis and motivation of choice of the forms of investment ensuring an enterprise and are present analytical evaluations cluster-factors of investment ambience in the Ukraine.