Browsing by Author "Лянце, Е. В."
Now showing 1 - 11 of 11
- Results Per Page
- Sort Options
Item Автоматизована оцінка на основі адаптивної моделі ринкового ціноутворення(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Воронін, В. О.; Костик, А. В.; Лянце, Е. В.Процедури проведення автоматизованої масової та індивідуальної оцінки ґрунтуються на застосуванні засобів і методів інформаційних технологій в оцінювальній діяльності і призначені для використання у сфері оцінки майна та майнових прав. Основою концепції автоматизованої оцінки за трьома підходами є адаптивні гібридні моделі ринкового ціноутворення різних сегментів ринку нерухомості на базі програмно реалізованого алгоритму визначення ринкової вартості з використанням інформаційних технологій. Procedures for Automated Valuation Models by Mass and Individual Appraisal of Real Property is based on the use of means and methods of Information Technology in assessment activities and are intended for use in sphere of an estimation of real property and property rights. The basis of the concept of automated valuation are hybrid Asset Pricing Model with adaptive algorithms of various segments of the real estate market on the basis of the software algorithm to determine the market value of using Information Technology Tools.Item Автоматизована система оцінки на основі маркетингових досліджень ринку нерухомості(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Воронін, В. О.; Мамчин, М. М.; Лянце, Е. В.; Національний університет "Львівська політехніка"Item Дослідження ринку нерухомості. Проблеми, тенденції, прогнозування(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Воронін, В. О.; Лянце, Е. В.; Мамчин, М. М.На підставі системного модельного підходу до досліджень складних соціально-економічних систем запропоновано методологію багаторівневої аналітики ринку нерухомості як в корпоративних інтересах, так і для проведення оцінкової діяльность та маркетингових досліджень. Розроблено логічну і фізичну структуру формування розподілених баз даних ринку нерухомості. На підставі дани моніторингу ринку нерухомості міст Києва і Львова визначено порівняльну динаміку зміни таких основних індикаторів ринку, як індекс вартості, темпи зростання/падіння цін, валовий рентний мультиплікатор, поточна дохідність як в "історичному" (2007–2008 рр.), так і в теперешньому стані (2008–2010 рр.). З використанням нейромережевих технологій на підставі обчислювальних систем нелінійної динаміки часових фінансових рядів цінового рівня нерухомості (індекс вартості) і макроекономічних та фінансових показників країни створено прогнозну математичну модель (предиктор) динаміки зміни цінового рівня нерухомості. In this work, based on system simulation developed approach for the exploration of complicated socio-economic systems such as the real estate market. This methodology of multilevel of analyzing was developed as for corporate interests as well as for procedure of valuation and market research. It was developed logical and physical structure of distributed data bases of real estate market. On based on monitoring data real estate market in Kyiv and Lviv was determined the comparative dynamics of change major market indicators, such as index of value, rates of growth/decrease in prices, the gross rental multiplier, the current income, as well as in "historical" (2007-2008 years), and in its current state (2008-2010 years). Based on neural network technology and the use of computing systems of nonlinear dynamics of the time series of level in real estate prices (index value) and time series of macroeconomic and financial indicators of the economy, was established predictive mathematical model (predictor) changes in the level of property prices.Item Маркетинговий підхід до розроблення нового товару на основі сіткового планування(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Морозов, В. О.; Мамчин, М. М.; Лянце, Е. В.Розглядаються принципи моделювання процесу розробки нового товару з точки зору закономірностей маркетингу з використанням теорії сіткового планування проектних задач та їх реалізації. Наводиться загальний граф сіткового планування створення нового товару та виведення його на ринок. The principles of model operation of the process of new goods development from the point of view of legitimacies of marketing with the use of the theory of network planning of design problems and their implementation are considered. The blanket graph of network planning of development of the new goods and setting it on the market is given.Item Моделювання поведінки споживача на базі узагальненого нечіткого відношення(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Мамчин, М. М.; Дум‘як, Т. Б.; Лянце, Е. В.Item Модуль діагностики підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Морозов, В. О.; Лянце, Е. В.Розглянуто новий модульний підхід до технології маркетингових досліджень з використанням принципів індустріалізації складових. Індустріалізація передбачає типі¬зацію модулів. Базовим модулем обрано діагностику підприємства. Наведено досліджен¬ня умовного ринку з використанням нейронних мереж та розв’язання задачі класте- ризації діагностики підприємств. It is examined new module approach to technology of marketing researches with the use of principles of industrialization of constituents. Industrialization foresees typification of the modules. It is select diagnostics of enterprise by the base module. Conditional market research is resulted with the use of neural networks and solution of task of clusterization of diagnostics of enterprises.Item Обробка маркетингової інформації в нейромережах(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Морозов, В. О.; Лянце, Е. В.; Львівський інститут менеджментуРозглянуто принципи моделювання маркетингових ситуацій з використанням нейронних мереж та напрямки побудови імітаційних моделей ринку. Наведено приклади та результати дослідження умовного ринку з розв’язанням задачі кластеризаціі.Item Прогнозне моделювання тенденцій розвитку ринку нерухомості(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Воронін, В. О.; Мамчин, М. М.; Лянце, Е. В.Досліджено якість прогнозування в отриманні обґрунтованих і надійних прогнозних оцінок в розвитку об’єктів високої складності, зокрема, ринку нерухомості. Обґрунтовано доцільність використання технології нейронних мереж для аналізу і прогнозування тенденцій ринку нерухомості. Наведено алгоритм нейромережевого прогнозування і здійснено побудову прогнозної моделі з використанням програми Neurosolutions for Excel. Виділено і проаналізовано можливі сценарії подальшої поведінки показників, що характеризують розвиток об’єктів різних рівнів у прогнозному горизонті. Запропонована модель(предиктор) на основі проведених розрахунків в середньостроковому горизонті прогнозування коректно передбачила тенденцію розвитку ринку нерухомості на 2009–2011 рр. This paper investigates the quality of prediction to obtain reasonable and reliable forecasts in the development of objects of high complexity, precisely the real estate market. Feasibility of using neural network technology for analyzing and forecasting trends off market. An algorithm for neural network forecasting is dimplemented here to build predictive models using the program Neurosolutions for Excel. Possible scenarios are highlighted and analyzed for further behavior indicators of development facilities at various levels over the forecast horizon. The model (predictor) on the basis of calculations in the medium horizon prediction correctly predicted the trend of the real estate market for 2009-2011.Item Товарні можливості маркетингових досліджень(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Морозов, В. О.; Лянце, Е. В.; Львівський інститут менеджментуРозглянуто принципи індустріалізації складових маркетингових досліджень як товару. Індустріалізація предбачає типизацію інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та інш. забезпечення і застосування типових рішень у маркетингових дослідженнях. Наведено дослідження умовного ринку з використанням нейронних мереж та розв’язанням задачі кластеризації.Item Управління вартістю компанії при реалізації інноваційно-алокаційного логістичного проекту(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Воронін, В. О.; Костик, А. В.; Лянце, Е. В.; Павлиш, Л. І.Рзглянуто концепцію організації менеджменту компанії, спрямованого на збільшення вартості компанії шляхом реалізації інноваційно-алокаційного проекту – впровадження логістичного центру для управління торговою мережею, що зростає. Концепція управління вартістю підприємства (Shareholder Value Concept, Value-Based Management) орієнтує менеджмент на зростання ринкової вартості компанії або зростання вартості майнового комплексу, що створюється або розвивається в інноваційних проектах. Ця концепція на відміну від концепції максимізації поточних і очікуваних на найближчий час прибутків робить акцент на реалізацію інноваційних проектів, які забезпечать для фірми стабільні і підвищені грошові потоки у майбутньому. The given article deals with the conception of management’s organisation of company, directed on the increase of company’s value by realization of innovatiio – allocation project – introduction of logistic center for the management of widespseading net of point-of-sale. Conception of management of the enterprise’s entimation (Shareholder Value Concept, Value-Based Management) orients the management on the growth of market value of company or the growth of property’s value complex which is created or develops in the innovative projects. This conception in the opposition of the conception of maximization of current and expected for the nearest time incomes does an accent on the realization of the innovative projects, which will provide a firm with stable and enhanceable money flow in the future.Item Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Морозова, В. О.; Лянце, Е. В.Розглянуто принципи математичного моделювання та напрямки побудови програмного забезпечення, які застосовані для розв'язання задач імітаційного моделювання маркетингових ситуацій. Наводяться приклади та результати синтезу маркетингових ситуацій. The principles of mathematical model operation and directions of build-up of the software, which simulation modelings, applied for problem solving, of marketing situations are considered. The examples and effects of synthesis of marketing situations are given.